Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlaamse donderwolken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vlaamse donderwolken

    Ja het zijn er weer uit de 'oude doos', hoewel deze uit 2008 komen. Sinds het maken van een tweede backup van al mijn foto's ben ik nog een boel foto's tegengekomen die ik eigenlijk nog mooi vind, en misschien wel showcase waardig? (Ik hoop trouwens dat er geen foto tussenzit die ik al eens gepost heb )


    #1: Een hagelbui trekt over me heen en aan de horizon zijn nog meer buien te zien





    #2: Onweersbui trok over Francorchamps





    #3: Onweersbui met Mammatus aan de achterkant




    Mvg,
    Bart De Bruyn
    www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

  • #2
    Re: Vlaamse donderwolken

    laat er nog maar komen uit die oude doos!!!!! de 2de en 3de zeer knappe platen

    Comment


    • #3
      Re: Vlaamse donderwolken

      mooie reeks, vind die derde wel speciaal.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Vlaamse donderwolken

        De wolkenmassa's zijn wel impressionant, maar de landschapscomposities eronder vind ik niet bijzonder.
        Ik wist niet dat ze in Francorchamps Vlaamse wolken hadden.

        Groeten
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Vlaamse donderwolken

          Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
          De wolkenmassa's zijn wel impressionant, maar de landschapscomposities eronder vind ik niet bijzonder.
          Ik wist niet dat ze in Francorchamps Vlaamse wolken hadden.

          Groeten
          Maar de wolken kwamen van over het Vlaamse land
          www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

          Comment


          • #6
            Re: Vlaamse donderwolken

            Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
            De wolkenmassa's zijn wel impressionant, maar de landschapscomposities eronder vind ik niet bijzonder.
            Ik ben het hier mee eens, het is duidelijk dat het echt enkel de wolken zijn die uw onderwerp zijn, misschien zou het de foto's daarom beter maken als het streepje land eronder tot een erg dun streepje herleid wordt?
            Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
            vroeger op dit forum bekend als wAckO

            Comment


            • #7
              Re: Vlaamse donderwolken

              Drie knappe foto's met een heerlijke lucht en mooie landschappen. Die laatste vind ik toch wel het mooiste, zo'n ongelofelijke lucht. Knap gezien en prima vastgelegd!

              Comment


              • #8
                Re: Vlaamse donderwolken

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                mooie reeks, vind die derde wel speciaal.
                grt,bouk.
                Moet hier in volgen.
                Ik heb al wel zulke wolken zezien maar nooit alletwee gecombineerd.
                Voor mij mogen alledrie de platen iets meer punch hebben en de twee laatste een dikke centimeter eraf.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Vlaamse donderwolken

                  2 en 3 zijn mooie,maar de 1ste vind ik alles behalve goed

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vlaamse donderwolken

                    Nummertje 3 vind ik heel erg mooi! Knap gezien.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X