Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dromerige margrieten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dromerige margrieten

    Gisteren tijdens een wandeling een veldje margrieten tegengekomen. Ik heb geprobeerd om er eens een dromerig sfeertje aan te geven.




    Mvg,

    Luc
    Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

  • #2
    Re: Dromerige margrieten

    Het idee vind ik heel goed..
    maar ik denk dat het beeld sterker was geweest als de voorste margriet die binnen de dof/scherpte valt helemaal los had gestaan van de dromerige margrieten in de achtergrond,nu raken ze elkaar aan.. hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..

    Comment


    • #3
      Re: Dromerige margrieten

      Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
      Het idee vind ik heel goed..
      maar ik denk dat het beeld sterker was geweest als de voorste margriet die binnen de dof/scherpte valt helemaal los had gestaan van de dromerige margrieten in de achtergrond,nu raken ze elkaar aan.. hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..
      Ik volg hier

      mvg noellie

      Comment


      • #4
        Re: Dromerige margrieten

        Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
        Het idee vind ik heel goed..
        maar ik denk dat het beeld sterker was geweest als de voorste margriet die binnen de dof/scherpte valt helemaal los had gestaan van de dromerige margrieten in de achtergrond,nu raken ze elkaar aan.. hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..
        Deze tip spreek ik zeker niet tegen.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Dromerige margrieten

          Ik had ook al dezelfde bedenking gemaakt maar ging ervan uit dat gezien natuur niet altijd te sturen is.... Wanneer we nog eens zo een tafereeltje tegenkomen volgt een nieuwe poging.

          Alvast bedankt voor de tips.

          Mvg,


          Luc
          Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

          Comment

          Working...
          X