Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trap

    Wat vinden jullie hiervan?



    eender wat ik recht zet, hij lijkt altijd scheef. Iemand een idee/tip?

  • #2
    Re: Trap

    CS-filter-vervorm-lenscorrectie.....
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: Trap

      Voor mij staat de foto recht genoeg. Ik vind het een heel mooie compositie.

      Comment


      • #4
        Re: Trap

        Beetje rommelig omdat ik té veel elementen in de foto zie, ik weet niet waar ik moet kijken. een crop zou de foto beter maken.
        Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Trap

          nee, is dat niet juist prettig aan deze foto, dat er zoveel is om naar te kijken?

          Comment


          • #6
            Re: Trap

            Zonder partij te willen kiezen, volg ik toch Henk hierin.

            De foto croppen zodat het meest linkse gedeelte eraf valt., de trap komt dan meer op de voorgrond en luchtkoker trekt dan echt je ogen mee het beeld in.

            Voor de rest is het een zeer knappe foto.
            Mvg,David
            [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

            Comment


            • #7
              Re: Trap

              op naar de challenge "doorkijk"
              Flickr één
              Flickr two

              Comment


              • #8
                Re: Trap

                bedankt voor de reacties.

                Comment


                • #9
                  Re: Trap

                  Ik ken dat. Dat zijn van die foto's die je nooit helemaal "recht" krijgt. Niets van aantrekken, dit is gewoon een hele mooie foto. Persoonlijk zou ik er een vierkante crop van maken zonder de luchtkoker.
                  Maar ik kan er natuurlijk ook grandioos naast zitten.
                  Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                  Comment


                  • #10
                    Re: Trap

                    knappe plaat, daar niet van
                    Volgens mij had die nog beter tot zijn recht gekomen had je enkel het portaal met de trap erachter gefotografeerd,
                    zonder het plafond dus. Zo had het geheel nog wat strakker geweest, en konden we nog wat meer nadenken over hoe het er daar zo uitziet.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Trap

                      Vele tips gekregen. Geeft een idee voor wat andere crops.Thx.

                      De basis van de foto is een symmetrisch zicht op het deurgat. Bij het maken van de HDR viel mijn oog op dit zicht. De schacht leidt je oog naar de opening. Ik vind de lijnen in het bovenste deel ook wel leuk.

                      Comment

                      Working...
                      X