Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kasteel van Horst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kasteel van Horst

    De zoveelste van dit kasteel waarschijnlijk:

    Davy Meeus
    Lid (voorzitter) van fotoclub Camera Libra Lubbeek
    Foto ID

  • #2
    Re: kasteel van Horst

    Naar mijn mening een foute titel. Gras voor 't kasteel van Horst lijkt me beter, aangezien dat is waar je op focust. Had 't graag andersom gezien, of een blend van twee foto's met verschillende scherpstellingen...

    Grtz,
    Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

    Comment


    • #3
      Re: kasteel van Horst

      het bovenste (dus het echte kasteel , en niet de weerspiegeling) wegcroppen , en da beeld wordt veel beter
      michel

      Comment


      • #4
        Re: kasteel van Horst

        De planten wegcroppen en het kasteel overhouden, dan heb je precies een foto uit een pinholecamera. Heeft wel iets.

        Comment


        • #5
          Re: kasteel van Horst

          Als de bloemen je hoofdonderwerp zijn, dan is het kasteel niet onscherp genoeg.

          Groeten
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: kasteel van Horst

            Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
            Naar mijn mening een foute titel. Gras voor 't kasteel van Horst lijkt me beter, aangezien dat is waar je op focust. Had 't graag andersom gezien, of een blend van twee foto's met verschillende scherpstellingen...

            Grtz,
            Palladio
            Volg!
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: kasteel van Horst

              volgens mij is ook de witbalans volledig om zeep... verder volg ik het commentaar over de scherpte/diepte vs hoofdonderwerp.

              Comment


              • #8
                Re: kasteel van Horst

                Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                volgens mij is ook de witbalans volledig om zeep... verder volg ik het commentaar over de scherpte/diepte vs hoofdonderwerp.
                Witbalans is niet om zeep hoor :-). Ik heb enkel wat met de RGB-curven gespeeld.
                Davy Meeus
                Lid (voorzitter) van fotoclub Camera Libra Lubbeek
                Foto ID

                Comment

                Working...
                X