Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kunst in het Dijlelandschap - Deel 1 + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kunst in het Dijlelandschap - Deel 1 + Update

    In Erps-Kwerps en Meerbeek zijn er tussen 1 en 23 mei leuke wandelroutes uitgestippeld waar je, naast het mooie Dijlelandschap, ook kunstwerken in de natuur terug vindt. Kijk voor meer informatie eens naar de website van Lokart



    Titel: 'In progress'
    Luc Van Orshaegen
    Een project bestaande uit 3 elementen, waarvan een eerste 'het ontwerp', de tweede 'de kader' en de derde 'de geëvolueerde mens' is. Deze figuren symboliseren een kijk op de hedendaagse natuur.



    Titel: 'ZIE de ZEE'
    Luk Wets
    ... als alle ijs van Antarctica is gesmolten!.


    Titel: 'Vragen aan Columbus'
    Tjerrie Verhellen
    Hier probeert men de link te leggen tussen de verraste blikken van de Indianen bij het zien van de drie schepen van Columbus, later van de Conquistadores: piranha’s in
    theatrale verpakking en de verbazing bij de wandelaar die verrast wordt door
    vreemde objecten die de meest uiteenlopende gedachten oproepen.
    Op de achtergrond, de landingspiste van de luchthaven van Zaventem in een bijrol
    en het uitzicht op Meerbeek als decor.
    Last edited by mipstoo; 3 mei 2009, 14:55.

  • #2
    Re: Kunst in het Dijlelandschap - Deel 1

    idd, 3 mooie kunst plaatjes

    Comment


    • #3
      Re: Kunst in het Dijlelandschap - Deel 1

      Bedankt Jeannot....
      (Heb wel nog niet vaak negatief commentaar van jou de revue zien doen passeren, maar apprecieer dat je voor iedereen tijd neemt. )

      Comment


      • #4
        Re: Kunst in het Dijlelandschap - Deel 1

        Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
        Bedankt Jeannot....
        (Heb wel nog niet vaak negatief commentaar van jou de revue zien doen passeren, maar apprecieer dat je voor iedereen tijd neemt. )
        zal ook zelden gebeuren,daar ieder zijn eigen foto goed vind,en ik het zonde vind om iemand af te kraken.vind ik een foto minder,zal ik dat op een subtielere manier zeggen maar bij deze blijf ik bij mijn mening,heeft een beetje magritte gehalte

        grtjs

        jeannot

        Comment


        • #5
          Re: Kunst in het Dijlelandschap - Deel 1

          leuk gedaan, maar de laatste de beste kleuren.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Kunst in het Dijlelandschap - Deel 1

            In de eerste 2 hou ik niet van de kleuren, redelijke oversaturatie imo.
            Ook de "zie" zou ik niet zo centraal plaatsen.

            De laatste zijn de kleuren beter maar de compo doet nogal saai aan.

            Comment


            • #7
              Re: Kunst in het Dijlelandschap - Deel 1 + Update

              Ik heb de kleuren van de 2 eerste aangepast met de laatste als ijkpunt de laatste. Laat maar weten of dit beter is.

              Ik leid jammer genoeg aan 'kleurenzwakte', en heb dus een hoge kleuronderscheidingsdrempel. Dit is niet zo erg als 'kleurenblindheid' waar je een of meerdere bepaalde kleuren niet kunt onderscheiden, maar het blijft knap lastig bij kleuren fotografie.



              Comment

              Working...
              X