Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Er was eens....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Er was eens....

    een chocoladegoochelaar



    Beter gekend als






    Dit is zijn werkterein





    Met zijn magische handen







    Is hij een meester in zijn vak





    Hij liet ons meegenieten van zijn kunnen
    Hocus pocus pats!








    Het verbluffende resultaat...
    Echt Koninklijke pralines!!!


    Last edited by Aquarius; 29 april 2009, 23:47.
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

  • #2
    Re: Er was eens....


    Ik ervaar dat je hele reeks samengevat kan worden tot twee foto's: de achtste en de laatste.
    Vanuit het verhalend standpunt zijn foto's 1, 4, 5, 6 en 7 identiek*, doen 2 en 3 (voor mij) niet veel ter zake en is 9 de minder goede dubbelganger van 8...
    Mijn honger is met deze foto's niet echt gestild; ik was de hele tijd aan 't wachten op de actie en moest tevreden zijn met nog snel een plaatje bijna aan de meet van je fotoverhaal.
    Ach, 't is allemaal wat cru wat ik net schreef natuurlijk; heel letterlijk moet je dat nu ook weer niet nemen, want er zitten wel een paar mooie prenten tussen.

    Grtz,
    Palladio

    *: 't Zal wel allemaal zeer interessant zijn geweest wat die man aan 't vertellen was, maar jammer genoeg geraken woorden nu eenmaal zoek bij het fotografisch vastleggen ervan...
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

    Comment


    • #3
      Re: Er was eens....

      Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht

      Ik ervaar dat je hele reeks samengevat kan worden tot twee foto's: de achtste en de laatste.
      Vanuit het verhalend standpunt zijn foto's 1, 4, 5, 6 en 7 identiek*, doen 2 en 3 (voor mij) niet veel ter zake en is 9 de minder goede dubbelganger van 8...
      Mijn honger is met deze foto's niet echt gestild; ik was de hele tijd aan 't wachten op de actie en moest tevreden zijn met nog snel een plaatje bijna aan de meet van je fotoverhaal.
      Ach, 't is allemaal wat cru wat ik net schreef natuurlijk; heel letterlijk moet je dat nu ook weer niet nemen, want er zitten wel een paar mooie prenten tussen.

      Grtz,
      Palladio

      *: 't Zal wel allemaal zeer interessant zijn geweest wat die man aan 't vertellen was, maar jammer genoeg geraken woorden nu eenmaal zoek bij het fotografisch vastleggen ervan...
      yep, ga helemaal mee.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Er was eens....

        Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht

        Ik ervaar dat je hele reeks samengevat kan worden tot twee foto's: de achtste en de laatste.
        Vanuit het verhalend standpunt zijn foto's 1, 4, 5, 6 en 7 identiek*, doen 2 en 3 (voor mij) niet veel ter zake en is 9 de minder goede dubbelganger van 8...
        Mijn honger is met deze foto's niet echt gestild; ik was de hele tijd aan 't wachten op de actie en moest tevreden zijn met nog snel een plaatje bijna aan de meet van je fotoverhaal.
        Ach, 't is allemaal wat cru wat ik net schreef natuurlijk; heel letterlijk moet je dat nu ook weer niet nemen, want er zitten wel een paar mooie prenten tussen.

        Grtz,
        Palladio

        *: 't Zal wel allemaal zeer interessant zijn geweest wat die man aan 't vertellen was, maar jammer genoeg geraken woorden nu eenmaal zoek bij het fotografisch vastleggen ervan...
        De "opvoering" van de chocoladegoochelaar was wél subliem. Probeerde het met veel gebaren dan ook duidelijk te maken. Ik schiet misschien iets te kort om het over te brengen Dat je het verhaal in 2 foto's kan herleiden ben ik het niet mee eens maar kom elk zijn mening.Je moet het misschien meegemaakt hebben of de verrukkelijke pralines zelf geproefd, om het verhaaltje beter te snappen...
        Het mag gezegd hij is een meester in zijn "stiel"!!!
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

        Comment


        • #5
          Re: Er was eens....

          Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
          Je moet het misschien meegemaakt hebben of de verrukkelijke pralines zelf geproefd, om het verhaaltje beter te snappen...
          en dat hebben de meeste kijkers juist niet.
          daarom aan de fotograaf dit over te brengen met zijn/haar opnamen en das hier dus niet gelukt.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Er was eens....

            op zich goede foto's, maar ga ook akkoord met mijn voorgangers

            Comment


            • #7
              Re: Er was eens....

              Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasVM Bekijk bericht
              op zich goede foto's, maar ga ook akkoord met mijn voorgangers
              ik ook, iets teveel hetzelfde

              Comment


              • #8
                Re: Er was eens....

                das in Deinze
                Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today - James Dean

                Nikon D5000 + 18-55 VR + 55-200 VR

                Comment

                Working...
                X