Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

global warming

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • global warming


  • #2
    Re: global warming

    Die hoort hier,voor mij althans,niet thuis.Da's,m.i.,geprobeerd van een slechte foto te gebruiken voor een bewerking en da's dan ook nog mislukt.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: global warming

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Die hoort hier,voor mij althans,niet thuis.Da's,m.i.,geprobeerd van een slechte foto te gebruiken voor een bewerking en da's dan ook nog mislukt.
      Zo is het

      https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

      http://wim-meeus.blogspot.com/
      https://1x.com/wimmeeus/

      Comment


      • #4
        Re: global warming

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Die hoort hier,voor mij althans,niet thuis.Da's,m.i.,geprobeerd van een slechte foto te gebruiken voor een bewerking en da's dan ook nog mislukt.
        Ik volg

        Comment


        • #5
          Re: global warming

          Dit had een hele mooie kunnen zijn, maar ik zie niet eens welk beestje het is wegens de onscherpte. Erg jammer.

          Comment


          • #6
            Re: global warming

            Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
            Die hoort hier,voor mij althans,niet thuis.Da's,m.i.,geprobeerd van een slechte foto te gebruiken voor een bewerking en da's dan ook nog mislukt.
            toch bedankt voor de beoordeling, waarom slechte foto als ik dat mag vragen en wat kan ik doen voor toch een geslaagde bewerking . kan alleen maar leren uit mijn fouten natuurlijk als ik weet Op wat ik beter moet letten. het is niet altijd gemakkelijk kritisch te zijn op zelf gemaakte foto's . omdat het natuurlijk uw eigen baby's zijn .
            maar stel het wel op prijs dat jij dat doet graag een antwoordje

            Comment


            • #7
              Re: global warming

              Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
              toch bedankt voor de beoordeling, waarom slechte foto als ik dat mag vragen en wat kan ik doen voor toch een geslaagde bewerking . kan alleen maar leren uit mijn fouten natuurlijk als ik weet Op wat ik beter moet letten. het is niet altijd gemakkelijk kritisch te zijn op zelf gemaakte foto's . omdat het natuurlijk uw eigen baby's zijn .
              maar stel het wel op prijs dat jij dat doet graag een antwoordje
              Kritisch zijn op je eigen foto's is een must alvorens in showcase te posten, welk niveau van fotografie je ook hebt. Jij vraagt om kritiek en dat siert je .

              In telegramstijl mijn bemerkingen:

              - zogoed als nergens scherp
              - onderwerp véél te centraal
              - onderwerp steekt niet af t.o.v. de veel te drukke omgeving.
              - en inderdaad, die bewerking is het helemaal niet.

              Hopelijk kan je hier mee verder. Macrofotografie is niet gemakkelijk en goeie resultaten komen er pas als je veel, heel veel oefent. Ik wens je hierbij alle succes toe
              Meer foto's op mijn website

              Comment

              Working...
              X