Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Little Yellow In The Woods

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Little Yellow In The Woods

    Er is een verhaal die samenhangt met deze reeks...
    Het is persoonlijk maar ik ben benieuwd naar jullie eigen interpretatie.



    Edit Mod : Deze foto's zijn allen groter dan de toegestane 400KB en derhalve verwijderd. U kunt middels de "aanpassen" knop deze tekst weghalen en een correcte versie terugplaatsen.
    Last edited by Hanske; 23 april 2009, 21:15.
    Nella Balda Photography

  • #2
    Re: Little Yellow In The Woods

    Oorspronkelijk geplaatst door Nella84
    ... ik ben benieuwd naar jullie eigen interpretatie.
    Zij greep de elastiek en werd uit haar schoenen gekatapulteerd.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Little Yellow In The Woods

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Zij greep de elastiek en werd uit haar schoenen gekatapulteerd.
      ja Jos zoals ze met "boilly's" doen voor het vissen
      maar ik ben toch verzot op haar eigenwijze kleuren die ze neerzet
      er zit toch niets gruwelijks achter zekers???

      Comment


      • #4
        Re: Little Yellow In The Woods

        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        er zit toch niets gruwelijks achter zekers???
        Ik had ook direct de neiging aan iets ergs te denken.

        Mijn eerste reactie bij de eerste foto, aha, een 'geelkapje'.
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Little Yellow In The Woods

          Oorspronkelijk geplaatst door Nella84 Bekijk bericht
          Er is een verhaal die samenhangt met deze reeks...
          Het is persoonlijk maar ik ben benieuwd naar jullie eigen interpretatie.
          Kleedje en schoenen uitgedaan en een zwemmeke gaan doen?

          Ik vind het gele prachtig contrasteren met de achtergrond
          Mvg,
          Loes_M

          Comment


          • #6
            Re: Little Yellow In The Woods

            @ jos hahaha lol wel dat zou pas leuk geweest zijn
            Het is natuurlijk geen elastiek maar wel een zijden lint (titel van die foto met gele lint is Ribbon of Life...omdat leven soms heel snel uit u handen kan glippen)

            @gNo: Dankjewel eigenlijk het was iets erg maar dat nog goed is afgelopen ...het had gruwelijk kunnen eindigen...wat heeft u op het gruwelijk gedacht gebracht? ben benieuwd.

            Dit is ook reden van kleur geel, alles in deze foto's heeft een betekenis ivm gebeurtenis.
            De kleur geel wordt vaak geassocieerd met de zon en de zon wordt dan op haar beurt weer geassocieerd met licht en leven...

            @ Nena: het was idd iets ergs, ben blij dat sommigen dat hebben kunnen opmerken de meeste als ze naar deze foto kijken krijgen een raar gevoel in hun maag, vraag mij niet waarom lol dat zeiden ze toch op Deviant Art...

            @ Loes: Dankjewel dag van gebeurtenis verloor ik 1 schoen
            Nella Balda Photography

            Comment


            • #7
              Re: Little Yellow In The Woods

              Waarom het iets erg oproept?

              1ste foto: een meisje in een bos met een uitgesprokn kleur -> doet me aan roodkapje denken, dus iets erg.

              3de foto: de schoenen zonder meisje en daarrond schoen afdrukken van lijkt een zware (mannen)schoen.

              De tweede foto kan ik minder plaatsen in het verhaal.

              Maar 1 met drie doen me denken aan een ontvoering van een kind in een bos... Ik hoop dat het dat alvast NIET was...
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Little Yellow In The Woods

                Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                Waarom het iets erg oproept?

                1ste foto: een meisje in een bos met een uitgesprokn kleur -> doet me aan roodkapje denken, dus iets erg.

                3de foto: de schoenen zonder meisje en daarrond schoen afdrukken van lijkt een zware (mannen)schoen.

                De tweede foto kan ik minder plaatsen in het verhaal.

                Maar 1 met drie doen me denken aan een ontvoering van een kind in een bos... Ik hoop dat het dat alvast NIET was...
                awel,dat had ik ook in gedachten.of zelfs verhangen,maar dan klopte die mannen schoen afdruk weer niet? het heeft wel iets "Twin peaks" hé

                Comment


                • #9
                  Re: Little Yellow In The Woods

                  Waarom het iets erg oproept?

                  1ste foto: een meisje in een bos met een uitgesprokn kleur -> doet me aan roodkapje denken, dus iets erg.

                  3de foto: de schoenen zonder meisje en daarrond schoen afdrukken van lijkt een zware (mannen)schoen.

                  De tweede foto kan ik minder plaatsen in het verhaal.

                  Maar 1 met drie doen me denken aan een ontvoering van een kind in een bos... Ik hoop dat het dat alvast NIET was...
                  Idd daarom had ik als titel Little yellow in the woods voor eerste foto, omdat het een link is naar Rood kapje.
                  De echte versie van roodkapje (de eerste die geschreven werd door De broers grimms was veel gruwelijker dan de versie met wolf...de echte versie ging over een man ipv een wolf)

                  Geweldig oog voor detail heb je ik vroeg mij af of iemand zou merken aan die afdrukken gezien alle aandacht eerst naar de felle gele schoenen gaat.

                  en dat was het juist...door het weglopen verloor ik een schoen maar ik heb veel geluk gehad want toen zag ik boswachter en die kwam onmiddelijk naar mij toe en bracht mij bij mijn ouders Gelukkig...
                  Nella Balda Photography

                  Comment


                  • #10
                    Re: Little Yellow In The Woods

                    Lugubere indruk wordt versterkt door de afwijkende kleuren (crossprocessing ?), de dode omgeving (omgehakte boom en dood hout), gele kleur (in sommige landen doodskleur), het lint (als laatste houvast), de houding in nr2 met extra bescherming (door doordachte plaatsing ) van de handen maar vooral de sporen van mannelijke schoenzolen in nr3.
                    De halo in nr3 werkt als een toneelspot die extra nadruk legt op de afgelopen actie.
                    Ontvoering? verkrachting?
                    Kan ook een allegorie zijn op Alice in Wonderland.

                    Henri
                    lidnummer: BD0435BE

                    Comment

                    Working...
                    X