Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De toevalligheid van synchroniciteit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De toevalligheid van synchroniciteit

    :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

  • #2
    Re: De toevalligheid van synchroniciteit

    Ik had hier gisteren een stormloop van reacties op verwacht ... maar blijkbaar ga ik dan toch de eerste zijn.

    Knappe foto ... er gebeuren dingen in dit beeld, én je hebt de architectuur vastgelegd zoals het hoort.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

    Comment


    • #3
      Re: De toevalligheid van synchroniciteit

      Een beeld waar ik lang naar gekeken heb.

      Dit doet mij denken aan het weerhuisje van vroeger, een ludieke barometer.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: De toevalligheid van synchroniciteit

        Je blijft er wat langer naar kijken en ontdekt er steeds meer verhalen in.Knap
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

        Comment


        • #5
          Re: De toevalligheid van synchroniciteit

          Ja kan er gerust twee afzonderlijke van maken. De arm bewegingen van de figuranten op het balkon en de afbeelding van de engel, super.
          De herinnering aan grootmoeders weerhuisje is zeer leuk.
          Goede waarneming.
          Maar ik zou het niet bij architectuur gezet hebben.
          De horizontale lijnen zitten goed maar aan die zuilen zit wat mis. De zuilen zijn een beetje tonvormig en dat zal wel zo bedoeld zijn door de ontwerper/bouwheer( en de tand des tijds heeft ook al zijn werk gedaan) maar door het feit dat je het volledige plaatje wou krijg je door je opstelling onderaan het meest lensvervorming.
          Flickr één
          Flickr two

          Comment


          • #6
            Re: De toevalligheid van synchroniciteit

            heel leuke foto!
            Ik blijf maar lachen als ik denk dat wat op het eerste verdiep gebeurt een weerspiegeling is van wat zit in het hoofd van de mensen op de straat....

            Comment

            Working...
            X