Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Old Factory

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Old Factory

    Mijn eerste upload hier op Belgium Digital.
    Een prachtige leegstaande en voor sommigen heel bekende fabriek.
    Benieuwd wat jullie er van vinden.





    Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

  • #2
    Re: Old Factory

    heel mooie tweede.
    derde zegt me weinig.
    alle drie wel met veel oog voor de compositie.

    Comment


    • #3
      Re: Old Factory

      mooie reeks, en leuk dat gezichtje op het liftraampje bij die laatste.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Old Factory

        Ik vind ze ook heel mooi qua compositie en kleur, over nagedacht en bijpassende kaders en geen HDR voor een keertje.
        Ik weet niet waar het is maar zou het wel eens willen weten.

        Comment


        • #5
          Re: Old Factory

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          derde zegt me weinig
          Die derde vind ik door zijn eenvoud dan net de beste van de drie, met dat gezichtje als leuk accent.
          De andere twee vind ik niet bijzonder qua compositie. Wel uitstekend belicht die eerste.

          Groeten
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Old Factory

            die derde vind ik echt prachtig, boven nog net iets meer in beeld en hij was af voor mij
            Steven

            Comment


            • #7
              Re: Old Factory

              Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
              ... en geen HDR voor een keertje.
              ...
              Eigenlijk erg hé, als het eerste wat je denkt bij het zien van mooie foto's 'oef, geen HDR' is... En dat was mijn eerste gedachte, helaas.

              Pas nadat ik hier voorbij was kon ik ten volle genieten van jouw mooie weergave van het speciale invallende licht dat je in zo'n oude fabrieksgebouwen vaak hebt.
              Ik vind nr. 1 heel mooi, en nr. 3 een pareltje qua licht, ook al had er voor mij iets minder vloer en het volledige deurkader bovenaan mogen opstaan.
              Nr. 2 spreekt mij minder aan.

              In geval van 1 en 3 vind ik zelfs het kader heel goed bij het onderwerp gekozen, en ook opvallende kaders bevallen mij meestal niet zo erg. Heel goed gedaan!
              Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
              vroeger op dit forum bekend als wAckO

              Comment


              • #8
                Re: Old Factory

                Ja super fotootjes!
                -- visit: www.photographic-memories.be

                Comment


                • #9
                  Re: Old Factory

                  Voor mij ook nr 3. , met eveneens in de kantlijn de opmerking ivm het deurkader.

                  Op de tweede plaats 1. Ik vind dat deze foto heel mooi de diepte van zo'n grote hal weergeeft en een zeer realistische weergave lijkt van hoe het er op dat moment uitzag, maw belichting perfect onder controle.

                  Foto 2, zegt mij persoonlijk het minst, hoewel het ook een mooie plaat is.
                  Mvg,David
                  [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                  Comment


                  • #10
                    Re: Old Factory

                    Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
                    Die derde vind ik door zijn eenvoud dan net de beste van de drie, met dat gezichtje als leuk accent.
                    Groeten
                    volledig mee eens
                    Groeten Dirk
                    Website : http://www.gakrid.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Old Factory

                      Mooie kleuren in deze verzorgde opnames zonder meer.

                      Maar met welke gedachte trek je naar zo een fabriek vraag ik mij af?
                      Gaan we voor de bravere en herkenbare compo's zoals 1 & 2 of proberen we wat origineler uit de hoek te komen zoals bij 3?

                      Persoonlijk zou ik de tweede eens een mooie zw omzetting geven.
                      Ok je verliest je blauwe lucht, maar gelijk hij nu is vind ik hem te eenvoudig.
                      Door zw kan je hem sowieso sprekender maken denk ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Old Factory

                        Maar waar is het ???

                        Comment


                        • #13
                          Re: Old Factory

                          Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
                          Mooie kleuren in deze verzorgde opnames zonder meer.

                          Maar met welke gedachte trek je naar zo een fabriek vraag ik mij af?
                          Gaan we voor de bravere en herkenbare compo's zoals 1 & 2 of proberen we wat origineler uit de hoek te komen zoals bij 3?

                          Persoonlijk zou ik de tweede eens een mooie zw omzetting geven.
                          Ok je verliest je blauwe lucht, maar gelijk hij nu is vind ik hem te eenvoudig.
                          Door zw kan je hem sowieso sprekender maken denk ik.
                          1. thx voor het compliment
                          2. "met welke gedachte", wel als je even naar men website kijkt zie je dat urban fotografie men core business is
                          3. wat betreft de 2° foto wel ik heb hem zowel in kleur als in zw w, en vind ze persoonlijk beiden even goed maar soms maak je een keuze hé. misschien plaats ik de zw w versie ook wel eens online....
                          en hoewel ik zelf een ferfent aanhanger ben van zw w fotografie, zie ik af en toe ook wel eens graag een kleuren versie, maar ja das kwestie van persoonlijke smaak denk ik.
                          Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

                          Comment


                          • #14
                            Re: Old Factory

                            Wat een lekkere ontvlambare locatie

                            Comment


                            • #15
                              Re: Old Factory

                              Ik kies de eerste omwille van de schaduwlijnen, maar een verticale crop van de ramen en schaduwen alleen zou veel sterker overkomen.
                              Jochenvde Photography
                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X