Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog wat Tanger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog wat Tanger







    Groeten Vince

  • #2
    Re: Nog wat Tanger

    Ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van deze reeks, niet van de composities en niet van de technische kwaliteit (nogal wat vuil en ruis te vinden), scheve minaret ...

    Groeten
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Nog wat Tanger

      Ik vind de McArabia wel grappig, maar verder moet ik helaas toktok volgen.
      Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
      vroeger op dit forum bekend als wAckO

      Comment


      • #4
        Re: Nog wat Tanger

        Ik heb het idee dat de minaret zo krom is als een banaan. Datzelfde zie ik aan de voorgrond op foto 3. Zijn deze foto's met een ultra groothoek genomen? Het kan me niet bekoren. Sorry!

        'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

        Comment


        • #5
          Re: Nog wat Tanger

          Perspectief/lensvervorming, vuiltjes op de spiegel/sensor, doormidden gezaagde mensen, en totaal geen idee waarom je hier op ISO 200 en 400 bezig bent geweest.
          Eerste foto heeft een hoog "13 in een dozijn"-gehalte. Tijdens het wandelen op de promenade even stil gaan staan ... snel klikklik met een erg centrale compositie ... en weer verder wandelen (zo komt de foto over naar mijn gevoel). Een standpunt waarbij die rechtse verlichtingspaal en wegwijzers niet zo prominent in beeld stonden, was beter geweest. Bvb minaret rechts in beeld en een lijn palmbomen die de kijkrichting versterkt (klassieke 1/3-regel).
          Tweede ... dat is ieder zijn smaak. Ik ben niet gek op Mc Donalds
          Mooie lucht op de derde goed benadrukt, maar banale voorgrond (weer een persoonlijke mening). Toch de beste van de drie.

          Comment

          Working...
          X