Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's tijdens het weer op TV1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's tijdens het weer op TV1

    Heeft iemand ervaring met foto's te mailen naar tv1 die ze dan tonen tijdens het weerbericht? Zo ja, lukt dat en is het de moeite waard?
    http://www.yonaweb.be/passero
    Flickr Photostream

  • #2
    Hallo Passero,

    Een tijdje geleden heb ik een mailtje gedaan naar die dienst van de weerfoto's en een vriendelijk antwoord terug gekregen dat ze genoeg fotografen hebben maar dat je altijd een heel speciale foto mag doormailen en als ze die dan goed vinden, komt die foto 's avond in het weerbericht. De Url van de weerdienst ken ik niet meer maar je kan hem vinden op de site van TV1
    groetjes
    Vicky
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Bij RTL4 in Nederland zijn ze altijd geinteresseerd in weerfoto s,was tijdje geleden nog eentje van een BD er (weet niet meer wie) te zien

      Weerfoto?

      Heeft u een digitale weerfoto? Mail hem naar de weerredactie van RTL4! De mooiste foto's worden in Editie NL getoond.
      (minimaal 500K, maximaal 1 MB)
      U kunt uw foto mailen naar:

      editie.nl.weerfoto@rtl4.nl

      Comment


      • #4
        inderdaad, een neef van mij, sterk geïntereseerd in meteorologie, had het twee jaar gelden ook reeds geprobeerd om foto's op te sturen en kreeg hetzelfde antwoord. Hij kent de meeste van die vaste fotografen ook persoonlijk. Momenteel hebben ze toch een tiental vaste 'medewerkers' en die zijn er ook dagdagelijks mee bezig dus weinig kans dat je er een van jezelf op tv te zien krijgt. Misschien in geval van overstromingen of uitzonderlijk onweer waar enkel jij een kwaliteitsfoto van hebt...

        Greetz

        Sam Jae

        Comment

        Working...
        X