Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verhuur Canonmateriaal regio Gent?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verhuur Canonmateriaal regio Gent?

    Een vriend van mij speelt volgend weekend met zijn groep hun openingsconcert. Hij had mij gevraagd om die avond foto's te nemen. Jammergenoeg beschik ik enkel over de tamron 17-50 2.8, sigma 10-20 en canon 100-400L.
    Ik weet dat de 50mm 1.8 en de 70-200 2.8 perfecte objectieven zouden zijn voor die avond maar die ga ik nu niet kopen voor 1 avondje.
    Mijn vraag is dus:
    weet iemand waar je deze objectieven kan huren voor een dag, liefst regio Gent, aangezien Turnhout of Antwerpen moeilijk haalbaar wordt aangezien ik gans de week moet werken?

    Als iemand ze wil uitlenen tegen een prijsje met borg... ook leuk natuurlijk .
    Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

  • #2
    Re: Verhuur Canonmateriaal regio Gent?

    Spelen ze in Gent?

    Comment


    • #3
      Re: Verhuur Canonmateriaal regio Gent?

      Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk bericht
      Spelen ze in Gent?

      Nee nabij Aalst maar ik woon in Gent... Why?
      Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Re: Verhuur Canonmateriaal regio Gent?

        gebruik je tamron 2.8 en stel je ISO hoog in en dan zal dat nog wel meevallen.
        Welk body gebruik je?
        Heb je een flash?
        -Jelle l Sony A7R V - Sony FE 16-35 GM - Sony FE 24 GM - Sony FE 24-70 GM - Sony FE 55 F/1.8 - Sony FE 85 GM - Sony FE 90 macro - Sony FE 70-200 GM

        Comment


        • #5
          Re: Verhuur Canonmateriaal regio Gent?

          Waar spelen ze? Als in: spelen ze in een grote zaal, een kleinere zaal, een café...?
          70-200 is goed voor grote optredens, maar aangezien het een eerste concert is vermoed ik dat het eerder een jeugdhuis o.i.d. zal zijn?

          Comment


          • #6
            Re: Verhuur Canonmateriaal regio Gent?

            Ik heb een canon 40D, dus misschien dat het idd nog wel meevalt. Het zal een kleinere zaal zijn maar ik weet niet hoe dicht ik op het podium kan.
            @Jelle: geen flash, aangezien dat volgens mij maar zou storen.
            Tja aangezien ik geen 70-200 vind in de buurt van Gent hoop ik dat de tamron volstaat. Gelukkig is het een vriendendienst en zijn er geen hoge verwachtingen!
            Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

            Comment


            • #7
              Re: Verhuur Canonmateriaal regio Gent?

              Oorspronkelijk geplaatst door Weirddoc Bekijk bericht
              Ik heb een canon 40D, dus misschien dat het idd nog wel meevalt. Het zal een kleinere zaal zijn maar ik weet niet hoe dicht ik op het podium kan.
              @Jelle: geen flash, aangezien dat volgens mij maar zou storen.
              Tja aangezien ik geen 70-200 vind in de buurt van Gent hoop ik dat de tamron volstaat. Gelukkig is het een vriendendienst en zijn er geen hoge verwachtingen!
              waarom koop je niet gewoon een 50mm f1.8. Voor het geld moet je het niet laten, en het is een perfect lensje voor kleine optredens als je dicht bij het podium kan komen.
              een 50mm 1.8 is nooit overbodig in een fotorugzak

              een 70-200 gaat volgens mij iets te lang zijn als het een klein optreden is. Klein optreden wil meestal ook zeggen minder belichting, dus dan kan je de 1.8 van een 50mm zeker en vast gebruiken.

              flitsen? no way! dat verpest alles, zowel je foto's als het optreden zelf
              5DmkIII en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: Verhuur Canonmateriaal regio Gent?

                Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                waarom koop je niet gewoon een 50mm f1.8. Voor het geld moet je het niet laten, en het is een perfect lensje voor kleine optredens als je dicht bij het podium kan komen.
                een 50mm 1.8 is nooit overbodig in een fotorugzak
                zou deze toch ook kopen hoor (next on my list wel nikon versie) gaat voor bijna alles! macro, portret, concert,... is niet voor niets de fantastic plastic genaamd.

                bij art en craft 109euro is wel nie binnen mss es bellen
                linkje naar objectief

                en 100 euro bij foto rubens in wilrijk
                klikkie

                mvg david


                ps: laat je ons weten hoe het geweest is?
                nikon stuff

                Comment

                Working...
                X