Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboek maken met magnetisch raster

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoboek maken met magnetisch raster

    Hallo allemaal,

    Ik vind het erg leuk om mijn digitale foto's in een fotoboek te verwerken. Tot nu toe gebruik ik hiervoor photobuch.de. Dit met name vanwege de opmaak functies, waarbij ik dan ooral gebruik maak van het magnetisch raster .
    Weet iemand of er nog andere fotoboek programma's zijn die een magnetisch raster of magnetische hulplijnen binnen de mogelijkheden hebben. Ik heb er naar gezocht maar kan geen andere vinden .

    Groeten en alvast bedankt voor de reactie,
    Bastiaan

  • #2
    Re: Fotoboek maken met magnetisch raster

    Hallo
    Ik probeer straks ALBUMPRINTER.COM uit - voor zover ik kan zien heeft dat programma ongeveer dezelfde mogelijkheden als FOTOBUCH.DE (heb ik net ook een boek laten maken) en zelfs meer verschillende producten (liggend boek ontbreekt bij fotobuch in de professional reeks).
    Er is ook een soort magnetisch rooster bij Albumprinter.com - nu ik er aan denk: dat is gisteren albelli.be geworden.
    Groeten
    Filip
    Last edited by groupie; 10 april 2009, 07:31.
    Filip

    Comment


    • #3
      Re: Fotoboek maken met magnetisch raster

      Oorspronkelijk geplaatst door groupie Bekijk bericht
      Hallo
      Ik probeer straks ALBUMPRINTER.COM uit - voor zover ik kan zien heeft dat programma ongeveer dezelfde mogelijkheden als FOTOBUCH.DE (heb ik net ook een boek laten maken) en zelfs meer verschillende producten (liggend boek ontbreekt bij fotobuch in de professional reeks).
      Er is ook een soort magnetisch rooster bij Albumprinter.com - nu ik er aan denk: dat is gisteren albelli.be geworden.
      Groeten
      Filip
      He Filip,

      Bedankt voor je reactie . Heb net de software van Albumprinter gedownload. Die heeft inderdaad ook een raster, maar dat is volgens mij niet magnetisch, of doe ik iets fout ?
      In de professional reeks van photobuch.de heb je toch juist alleen een liggende versie. Weet jij (of iemand anders) wat het voordeel is van de professionele versie (mijn Duits is niet zo goed ) gaat dat alleen over de kaft of is er bijvoorbeeld ook nog een verschil in afdruk- of papierkwaliteit?

      Bastiaan

      Comment

      Working...
      X