Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitschrijven 'doel' vennootschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • uitschrijven 'doel' vennootschap

    Hej

    Ik ben bezig met het opstarten van een Commanditaire Vennootschap. Dit omdat ik als amateur fotograaf de laatste tijd meer en meer (kleine) jobs aangeboden krijg binnen het veld fotografie/photoshop/3D modellen & renderen.
    Aangezien ik nog student en ten laste van m'n ouders ben is het oprichten van zo'n vennootschap precies de beste oplossing. De vennootschap dient als rechtspersoon, er wordt op gefactureerd en de gemaakte kosten worden afgeschreven op de vennootschap. Later kan ik dan de vennootschap ontbinden of omvormen, wanneer ik toch zelfstandige moet worden (architect).

    Nu zit ik vast met het uitschrijven van het 'doel' van deze vennootschap. Hierin moet worden omschreven welke activiteiten uitgevoerd gaan worden.
    Na wat rondzoeken op het forum hier kwam ik niet direct een gelijkaardige situatie tegen in de eerder aangemaakte topics, maar er blijken wel enkele kenners aanwezig te zijn.

    Mijn vraag dus, kan iemand me helpen bij het uitzetten van enkele punten/termen die ik zeker moet opnemen in deze tekst?

    Het zou hem dus gaan om het nemen en aanleveren van foto's.
    Photoshoppen van beelden alsook het 'from scratch' genereren van beeldmateriaal.
    3D modelen/tekenen/renderen.

    alvast bedankt
    tom

  • #2
    Re: uitschrijven 'doel' vennootschap

    Wat je er precies moet schrijven kan ik je niet zeggen. Ik weet alleen dat je het doel best zo ruim mogelijk omschrijft omdat latere wijzigingen hieraan erg veel geld kosten.
    www.pixation.be

    Comment

    Working...
    X