Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterfall in Singapore

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waterfall in Singapore

    This photo is made in national park of Singapore.



    or
    It's so easy being green.

  • #2
    Re: Waterfall in Singapore

    Kleuren vind ik mooi maar volgens mij was een iets langere sluitertijd mooier geweest.
    uit de hand getrokken?

    Comment


    • #3
      Re: Waterfall in Singapore

      Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
      Kleuren vind ik mooi maar volgens mij was een iets langere sluitertijd mooier geweest.
      uit de hand getrokken?
      Thanks for your comment.

      Yes, this photo was made by hand.
      It's so easy being green.

      Comment


      • #4
        Re: Waterfall in Singapore

        Oorspronkelijk geplaatst door Grabarz Bekijk bericht
        Yes, this photo was made by hand.


        Dit hoort niet thuis in showcase, komaan.

        Comment


        • #5
          Re: Waterfall in Singapore

          Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk bericht


          Dit hoort niet thuis in showcase, komaan.
          Ben daar volledig mee eens.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Waterfall in Singapore

            zie er een hond in!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Waterfall in Singapore

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              zie er een hond in!
              grt,bouk.
              kzie 'm ook

              Comment


              • #8
                Re: Waterfall in Singapore

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                zie er een hond in!
                grt,bouk.
                haha, ik ook......

                Comment


                • #9
                  Re: Waterfall in Singapore

                  dat kun je nu echt geen waterval noemen, de goot op straat loopt meer water door alst regent
                  greets
                  je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                  www.korandoke.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waterfall in Singapore

                    Sorry hoor, maar toch even mijn ei kwijt.

                    1. Of deze foto in SC thuishoort is idd voor interpretatie vatbaar maar ik heb er al slechtere gezien. Maar dit is nu de reden dat ik nooit in SC post en liever in fotobeoordeling.

                    2. Ik dacht dat er hier bij BD vooral gezegd werd wat er beter kan bij de foto. Nu heb ik al gemerkt dat dit verre van waar is.

                    Ik heb altijd er tegenop gezien om mij in te schrijven in een fotoclub omdat ik nog altijd het idee heb dat ik niet echt leeftijdgenoten en zielsverwanten tegenkom op zo'n plaats, maar als je idd beter wilt fotograferen heb je aan BD ook niet zo veel.
                    Het zijn trouwens bijna altijd dezelfde mensen die de comments krijgen en hoe bekender het forumlid, hoe milder de commentaren (met uitzondering van Mensen & Modellen waar in mijn ogen veel interessante comments worden geplaatst, maar wat jammer genoeg mijn ding niet is)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waterfall in Singapore

                      Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
                      Sorry hoor, maar toch even mijn ei kwijt.

                      1. Of deze foto in SC thuishoort is idd voor interpretatie vatbaar maar ik heb er al slechtere gezien. Maar dit is nu de reden dat ik nooit in SC post en liever in fotobeoordeling.

                      2. Ik dacht dat er hier bij BD vooral gezegd werd wat er beter kan bij de foto. Nu heb ik al gemerkt dat dit verre van waar is.

                      Ik heb altijd er tegenop gezien om mij in te schrijven in een fotoclub omdat ik nog altijd het idee heb dat ik niet echt leeftijdgenoten en zielsverwanten tegenkom op zo'n plaats, maar als je idd beter wilt fotograferen heb je aan BD ook niet zo veel.
                      Het zijn trouwens bijna altijd dezelfde mensen die de comments krijgen en hoe bekender het forumlid, hoe milder de commentaren (met uitzondering van Mensen & Modellen waar in mijn ogen veel interessante comments worden geplaatst, maar wat jammer genoeg mijn ding niet is)
                      de eerdere kritiek is misschien misplaatst door dat ik de foto zie als bedrog.
                      Als ik de foto bekijk zie een vlak beeld waar ik geen waterval in terug zie.
                      ik zie kleine plantjes waar water tussen loopt (varens enz.) ik krijg nergens de induk dat dit groots is ik denk eerder een mine waterloopje aan 1 of ander vijvertje sorry maar zo zie ik het.
                      als dit echt wel een waterval zou zijn dan is de compo heel ongelukkig gekozen.
                      sorry ik blijf erbij als ik de titel en foto bekijk is dit nep.
                      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                      www.korandoke.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waterfall in Singapore

                        Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht

                        2. Ik dacht dat er hier bij BD vooral gezegd werd wat er beter kan bij de foto. Nu heb ik al gemerkt dat dit verre van waar is.
                        ga tot hier met je mee als het fotobeoordeling betreft, maar dit is Showcase.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waterfall in Singapore

                          ik zie kleine plantjes waar water tussen loopt (varens enz.) ik krijg nergens de induk dat dit groots is
                          Dat is ook mijn perceptie.
                          Homo Sapiens Pentaxiensis

                          Comment

                          Working...
                          X