Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

    met heel wat vertraging is het me toch gelukt de Jaarrangschikking en de tot nu toe Beste Challenge foto's 2009 online te krijgen. Ik was op mijn harde schijf heel wat bestanden en mappen kwijt. Hierdoor diende ik mijn web volledig opnieuw op te bouwen. Hopelijk heb ik niet te veel foutjes.

    De jaarrangschikking 2009 kan nagezien worden op:






    Op bovenstaande link kan men raadplegen:



    De beste Challenge foto's 2008 (met foto)
    De beste Challenge foto's 2009 (met foto tot en met Mar 09)
    De jaarrangschikking 2008
    De jaarrangschikking 2009 tot en met Mar 09

    09 Challenge foto's met het onderwerp "Geluid" Challenge Mar 09 werden opgenomen en toegevoegd aan de beste Challenge foto's 2009.

    De top 5 Beste Challenge foto's 2008 en de Top 5 van de Jaarrangschikking zijn
    1. Frutsel - Dof - Feb
    2. keyki - Dof - Feb
    3. stampers - Geluid - Mar
    4.lilybie - Geluid - Mar
    5. kyando- Onderweg - Jan

    De top 5 van de jaarrangschikking

    1. stampers
    2. Tigo
    3 lilybie
    4. willempieke
    5. Duindistel

    Mag ik de volgende deelnemers feliciteren met hun behaalde resultaat.

    stampers, lilybie en Tigo met hun podium plaats in de maand Challenge.

    De top 5 Beste Challenge foto 2009 en de top 5 van de jaarrangschikking.

    Ook mijn felicitaties aan de 12 besten die zich deze maand in het jaarklassement hebben weten te plaatsen en de 11 die zich konden laten opnemen in de best Challenge foto 2009.


    Verder iedereen bedankt voor de deelname.

    De nieuwkomers heet ik van harte welkom.

    En nu met volle spanning naar de Challenge april 2009.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

    Spooky,

    Ik kom makkelijker via

    http://users.belgacom.net/bn323345/index.htm

    bij de juiste rangschikkingen.

    Link in de eerste post brengt mij op een blauwe pagina, deze link een zwarte.

    muis,
    Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

    Comment


    • #3
      Re: Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

      Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
      met heel wat vertraging is het me toch gelukt de Jaarrangschikking en de tot nu toe Beste Challenge foto's 2009 online te krijgen. Ik was op mijn harde schijf heel wat bestanden en mappen kwijt. Hierdoor diende ik mijn web volledig opnieuw op te bouwen. Hopelijk heb ik niet te veel foutjes.
      Stom dat je met technische euvels te kampen kreeg (rot-PC's )
      Thanks voor de tijd die je er telkens weer in investeert!
      Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

      Comment


      • #4
        Re: Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

        Muis bij mij werkt de beide linken perfect. U komt zoals U zegt dan terecht op een blauwe pagina. Dat is raar (mogelijk nog een restant van het vorige web).

        Gelukkig komt U via Uw link waarin de index werd opgenomen terecht waar je wezen moet. Alvast bedankt om dit te melden op die manier kunnen andere deelnemers die mogelijk hetzelfde probleem kennen via de door U opgegeven link de weg vinden naar de jaarrangschikking.

        Tja svengoeman dat gebeurt nu eenmaal in deze digitale en elektronisch wereld dat er haperingen zijn. Maar ik vind het dan wel weer fijn dat U begrijpt dat ik hierdoor heel wat tijd diende te spenderen om het web terug online te krijgen.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

          Spooky, ik moet helaas Muis volgen. Jouw link


          geeft een blauwe pagina waar jaarrangschikking nog steeds tot februari 09 gaat.
          Muis zijn link:

          geeft me een zwarte pagina, waar jaarrangschikking tot maart 09 gaat.


          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

            muis en LesC werken jullie soms met een MAC ?

            Bij mij werken beide links zoals het moet.

            Ik heb de indruk dat jullie nog restanten zien van vorige maand. Zal deze avond eens op het web moeten gaan kijken of ik daar nog oude restbestanden terug vind. Zo ja zal ik ze verwijderen en lost het dan dit probleem op.

            Gelukkig kunnen jullie via de link van muis toch de jaarrangschikking zien.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Re: Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

              Ik werk met Mac en browser Safari. Zal nu eens proberen met FireFox.

              EDIT: omdat ik met FireFox geen problemen had (wordt zelden gebruikt), heb ik mijn Safari caches opgeruimd en een algemeen onderhoud uitgevoerd.
              Probleem nu opgelost met dien verstande:
              1. jouw link brengt me naar een zwarte pagina met vier links:
              a) Jaarrangschikking. Als ik daarop klik, krijg ik drie links: Start/Jaarrangschikking Dec 08/Jaarrangschikking Mar 09. Klikken op het laatste downloadt automatisch een Excel bestand met de Challenge uitslag t.e.m. maart 09
              b) Best foto tabel. Als ik daarop klik, krijg ik drie links: Start/Beste Challenge foto van het jaar 2008 Dec.htm/Beste Challenge foto van het jaar 2009 Mar.htm. Klikken op het laatste geeft me (zonder te downloaden) de gegevens van jan-mrt 09 onder een andere vorm gepresenteerd.
              c) Maandrangschikking. Als ik daarop klik, krijg ik twee links: Start/Maandrangschikking Challenge Mar2009.htm. Klikken op het laatste geeft me (zonder te downloaden) de gegevens van jan-mrt 09 zoals ik ze graag gepresenteerd zie.
              d) Best foto in beeld. Als ik daarop klik, krijg ik drie links: Start/Beste Challenge Foto's 2008/Beste Foto's 2009. Klikken op het laatste geeft me (zonder te downloaden) een lijst met 28 afbeeldingen en links naar hun maker.

              Hopelijk helpt deze info.
              Last edited by LesC; 3 april 2009, 13:09.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

                Bedankt LesC Uw info lijkt compleet en is overduidelijk.

                Alles lijkt te werken zoals ik het online plaatste.

                Je merkt inderdaad op dat bepaalde bestanden dienen te worden gedownload en andere dan weer niet. Het verschil zit hem in het soort bestand dat ik gebruikte.

                Als het bestand moet worden gedownload dan betekend dit dat het hier gaat om een gewoon exel bestand. Moet het bestand niet worden gedownload dan is het bestand gemaakt als webpagina.

                Als het bestand gemaakt is als een webpagina dan kan er nog een verschil zijn afhankelijk of ik het bestand laat publiceren. Laat ik het bestand publiceren dan kan ik uiteraard kiezen of ik het bestand al dan niet Interactief wil maken.

                Dus ik vermoed dat nu ook de gebruikers van MAC en Browser Safari met de duidelijke uitleg van LesC zich nu zeker kunnen verhelpen.

                Nogmaals dank LesC
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #9
                  Re: Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

                  Inderdaad,

                  Schuldig aan mac/safari combo

                  muis,
                  Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

                    Bedankt Spooky voor alle moeite !!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jaarrangschikking Mar 09 - Geluid

                      Oorspronkelijk geplaatst door muis Bekijk bericht
                      Inderdaad,

                      Schuldig aan mac/safari combo

                      muis,
                      Die Mac-kers toch, hé... altijd schuldig, altijd de dupe.

                      (maar we ontsnappen gelukkig altijd wel aan al de PC-ellende die we hier en elders op dit forum, of in alle andere IT-gerelateerde forums, lezen! )
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment

                      Working...
                      X