Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bosnarcissen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bosnarcissen...

    .

    In een oud bos,
    ergens tussen Mons en Doornik :
    duizenden narcissen !

    Adembenemend om naar te kijken.
    Een godsgeschenk !














    Niet makkelijk vast te leggen - er zijn er zo veel ; je kan haast niet kaderen...
    Deze 3 zijn zowat de enige met 'n iet of wat sterke beeldopbouw... Weer een lesje geleerd
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

  • #2
    Re: Bosnarcissen...

    Inderdaad niet zo simpel om vast te leggen, dit soort natuurweelde.
    Deze drie prachtige foto's vullen mekaar perfect aan, vind ik.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

    Comment


    • #3
      Re: Bosnarcissen...

      ziet er idd indrukwekkend uit!
      Persoonlijk heb ik een sterke voorkeur voor je laatste foto!
      Mooi gedaan

      Comment


      • #4
        Re: Bosnarcissen...

        Voor mij ook de laatste!!
        NIKON D80 | Nikkor AF-S DX 18 - 135 F/3.5-5.6G | Nikkor AF 50 F/1.8D | Lowepro Slingshot AW200

        ...De wereld van de digitale fotografie aan het ontdekken...

        Comment


        • #5
          Re: Bosnarcissen...

          3 sterke foto's,toch een voorkeur nr 1...je voelt hier als het ware de warmte van het lentezonnetje op je huid samen met het idee van....straks is het zomer...en dit in 't vooruitzicht van het aankomende paasverlof...'k voel me al een stuk lichter

          Comment


          • #6
            Re: Bosnarcissen...

            de eerste geeft een mooi overzicht maar de derde is mijn favo, knappe compo
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Re: Bosnarcissen...

              mooie reeks met als foto de voorkeur voor de laatste, maar toch twijfel over de grijze achtergrond.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Bosnarcissen...

                Zeer mooie derde (de twee eerste hebben wat te veel "takkenwerk"), maar dezelfde twijfels als bouk wat de achtergrond betreft.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Bosnarcissen...

                  da's gedurfd in zo'n drukke omgeving een foto maken... maar.....zeker een geslaagde reeks.. met voorkeur voor de 1e en de 2e...(in deze volgorde)..

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bosnarcissen...

                    Heerlijke kleurtjes en omgeving; alsof je ze bijna kan ruiken. Voor mij de composities van
                    de tweede en derde.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bosnarcissen...

                      Voorkeur voor nr 1. Mooi
                      David Leemans
                      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bosnarcissen...

                        Knap!
                        Vooral de eerste werkt heel goed voor mij. Ik denk dat het het standpunt, het licht/schaduwspel en het beetje blauwe lucht is dat mij deze doet verkiezen.
                        Mvg Tim

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bosnarcissen...

                          Voor mij nummer 3 Het is niet makkelijk om "fatsoenlijke" foto's te maken van een plaats als deze.
                          :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bosnarcissen...

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            mooie reeks met als foto de voorkeur voor de laatste, maar toch twijfel over de grijze achtergrond.
                            grt,bouk.
                            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            Zeer mooie derde (de twee eerste hebben wat te veel "takkenwerk"), maar dezelfde twijfels als bouk wat de achtergrond betreft.
                            En toch is er niet zo veel veranderd aan de toon... De half-uitgerdoogde beek was werkelijk grijs. En ik vond het contrast tussen het kleurige van de bloemen en het grijze van de achtergrond net zo leuk !?!

                            Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
                            ...je voelt hier als het ware de warmte van het lentezonnetje op je huid samen met het idee van....straks is het zomer...en dit in 't vooruitzicht van het aankomende paasverlof...'k voel me al een stuk lichter
                            En zo was het inderdaad ! Na die eerste ben ik gewoon eventjes blijven liggen... mateloos genietend van de geuren, de kleuren en de eerste warmte van de prille lente. Ook dit is 'natuurfotografie"...

                            Eénieder, bedankt !
                            Greetz, Bedankt
                            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bosnarcissen...

                              Da's inderdaad een Godsgeschenk.
                              De laatste wilde narcissen zag ik in de Hoge Venen.

                              Comment

                              Working...
                              X