Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat St@mpers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat St@mpers

    Een dikke proficiat met je overwinning !!!
    Voor mij stak deze er echt bovenuit,ik begreep dan ook de vele negatieve comments niet .
    Groetjes Simpson .
    Look,i'm not an intellectual-i just take pictures .

  • #2
    Re: Proficiat St@mpers

    Proficiat aan Stampers die met zijn "oeps, te veel decibels" het glas deed kapotspringen en daarmee de eerste prijs wegkaapte van de Challenge over "Geluid", maart '09. Omdat tijdens de laatste paar dagen de thread Proficiat aan Frutsel opnieuw nieuw leven was ingeblazen, leek het vanmorgen precies of de maart Challenge zonder de minste commentaar gepasseerd was.
    Op naar april.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat St@mpers

      Proficiat aan de drie podiumplaatsen! Sterke beelden! 'k ben blij door deze in de sprint geklopt te zijn!
      Last edited by JvanKnal; 1 april 2009, 22:32.
      Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat St@mpers

        Gratz !!

        Was ook een van mijn top favorieten !

        muis,
        Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat St@mpers

          van harte, al vind ik het idee niet echt origineel, maar de uitvoering maakt een hoop goed.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat St@mpers

            Proficiat St@mpers met je eerste plaats deze maand
            en aan de de derde
            ben heel te vreden met m'n tweede plaats
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat St@mpers

              proficiat aan de topdrie met jullie verdiende plaatsen maar ook aan ApoZ (wie je ook moge zijn) want jouw inzending "de schreeuw" vond ik ook geweldig mooi
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat St@mpers

                proficiat aan stampers...
                zeer goed gevonden
                en aan de andere in de top 3 ook mijn oprechte gelukwensen
                groetjes aline
                groetjes aline

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat St@mpers

                  Proficiat aan iedereen die meedeed en in het speciaal aan de winnaar.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat St@mpers

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frutsel Bekijk bericht
                    Proficiat aan iedereen die meedeed en in het speciaal aan de winnaar.
                    Van mij ook een pluim aan iedereen die meedeed. En 2 pluimen aan de top 3.

                    groetjes,
                    Martine.
                    Canon 50D, EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS -- EF 85mm f/1.8 USM
                    http://www.fotogeniekmalle.be/onbegrensd.html/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat St@mpers

                      Dikke proficiat aan de winnaar, je was me met het idee veel te snel af. Ik was net hetzelfde idee aan't uitwerken maar jij hebt razendsnel een prachtige plaat ingezonden. Top . Ook een dikke proficiat aan lilybie en trouwens de rest van de top 10.

                      Ben zelf eigenlijk een beetje positief verrast ( en zeer tevreden ) met mijn derde plaats. Wegens familiale problemen heb ik me niet 100% kunnen inzetten wat ook wel zal gemerkt zijn in het niet geven van opmerkingen.

                      Ik ga er in ieder geval deze maand terug in vliegen en wens dan iedereen ook weer veel succes.

                      Grtz Tigo
                      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat St@mpers

                        Proficiat! 'k Vond er een pak goede tussen deze maand.

                        Ben ik toch wel helemaal vergeten om punten te geven...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat St@mpers

                          Gefeliciteerd stampers
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat St@mpers

                            Sorry Stampers Lylibie en Tigo ben wat laat om jullie hier te feliciteren.

                            De resultaten lagen een beetje binnen mijn verwachtingen.

                            Maar ja beter laat dan nooit.
                            Spookys Fotoweb
                            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat St@mpers

                              Referend naar de reakties op mijn foto, heeft deze blijkbaar een en ander aan tumult teweeggebracht ivm het technische aspect, namelijk of het glas al dan niet kon springen bij het gebruik van een box of niet en of het een al dan niet geesceneerd foto was, ... zoals de meeste onder jullie wel vermoedden was het dus effectief en scene gezet, de moeilijkheidsgraad lag bij de weerkaatsing en het weergeven van springend glas, ik heb hiervoor plastieken 'fake' sneeuw gebruikt, die door de wind niet in de goeie richting vloog ... bij deze allemaal bedankt voor de feedback en de appreciatie.
                              groeten,
                              Stampers

                              Proficiat Lilybie en Tigo met jullie podiumplaatsen !!!

                              Comment

                              Working...
                              X