Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD's laten maken in grotere oplages

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DVD's laten maken in grotere oplages

    Aangezien onze firma een jubileumpje wil vieren hebben we een bedrijfssvoorstellingsfilmpje van een 7-tal minuten laten maken door een proffesioneel iemand.
    Nu willen we deze dvd's in een 200-tal exemplaren laten maken inclusief doos en hoesje, kent iemand betrouwbare adressen waar we dit kunnen laten doen ?
    Alvast bedankt voor jullie tips !
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

  • #2
    Re: DVD's laten maken in grotere oplages

    vraag het eens aan dat professionele iemand, die moet dat toch weten!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: DVD's laten maken in grotere oplages

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      vraag het eens aan dat professionele iemand, die moet dat toch weten!
      grt,bouk.
      Ik weet niet hoe slim je de gemiddelde Belg inschat maar die vraag heb ik hem al lang gesteld Bouk, mocht ik een bevredigend antwoord hebben gekregen zou ik het hier niet komen vragen zijn

      De man in kwestie is pas vorig jaar afgestudeerd als filmregiseur, het is zo ééntje van het type die perfect z'n job kan maar al de rest er rond zegt hem niet veel
      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

      Comment


      • #4
        Re: DVD's laten maken in grotere oplages

        Hij hoeft het ook niet zelf te kunnen, maar hij moet wel in staat zijn om het voor jullie uit te zoeken en te (laten) leveren.

        Comment


        • #5
          Re: DVD's laten maken in grotere oplages

          Oorspronkelijk geplaatst door Marco_ Bekijk bericht
          Hij hoeft het ook niet zelf te kunnen, maar hij moet wel in staat zijn om het voor jullie uit te zoeken en te (laten) leveren.
          tja..ging er ook vanuit dat zo'n man wel zijn contacten zou hebben.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: DVD's laten maken in grotere oplages

            Geen enkel probleem, heb net een pb gestuurd met de details.

            Bij al mijn photo shoots krijgt de klant een DVD in full color bedrukt (geen stickers, geen LightScribe toestanden), in een Slimline doosje met hoes, terug volledig in kleur en met een custom opmaak ... dit is gewoon part of the package bij mij.

            Als deze dan moeten verstuurd worden met de post kan ik ze zelfs nog in een envelop met 'bubbeltjes plastic' steken ook ...

            Johan
            Disegno-S
            Specialized in Automotive photography ...

            Comment


            • #7
              Re: DVD's laten maken in grotere oplages

              Mijn idee om er nog een nuttige PR/Reclame campagne van te maken: zet het op memorysticks van 1gb met jullie bedrijfslogo op.

              Zo blijft uw logo in circulatie ipv een schijfje dat iedereen toch weg smijt na 1 keer te kijken

              Eerste google resultaat dat zo'n sticks kan leveren: http://www.usbmemorysticks.co.uk/Printing

              Moest je toch voor cd/dvd kiezen, gebruik dan zeker nooit de mini-cd formaten (afmetingen van een business card), deze zijn namelijk onbruikbaar op alle Mac's en laptops met een slotloading drive, en kunnen zelfs defecte drives tot gevolg hebben.
              Last edited by RikH; 1 april 2009, 10:58.
              Mijn foto's
              Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

              Comment


              • #8
                Re: DVD's laten maken in grotere oplages

                Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                Mijn idee om er nog een nuttige PR/Reclame campagne van te maken: zet het op memorysticks van 1gb met jullie bedrijfslogo op.

                Zo blijft uw logo in circulatie ipv een schijfje dat iedereen toch weg smijt na 1 keer te kijken

                Eerste google resultaat dat zo'n sticks kan leveren: http://www.usbmemorysticks.co.uk/Printing

                dees een goeie
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: DVD's laten maken in grotere oplages

                  ps. 200 stuks is een zéér kleine oplage het zullen zeker gebrande dvd's zijn want om voor zo'n kleine oplage een pers-mal te laten maken is gewoon belachelijk duur...
                  Mijn foto's
                  Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                  Comment


                  • #10
                    Re: DVD's laten maken in grotere oplages

                    Voor een 4gb usb stick die bedrukt wordt met een bedrijfslogo in één kleur kom je op meer dan 11 Euro per stuk (voor 200 stuks) en zo'n 60 Euro instelkosten ... toch een redelijk bedrag hé (prijzen zonder btw ook nog) ... maar het is wel een mooi idee

                    Mark
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: DVD's laten maken in grotere oplages

                      Vind eerlijk gezegd een schijfje met een mooi doosje toch iets beter staan dan zo'n klein USB stick, en met dergelijke prijzen zijn dvd's nog goedkoper voor de TS ook .

                      Je moet niet vergeten dat niet iedereen met zo'n USB stick overweg kan hé, een DVD op de tv bekijken lukt iedereen nog wel, maar een film van op een USB stick op de computer bekijken is volgens mij toch iets moeilijker voor sommigen.

                      Johan
                      Disegno-S
                      Specialized in Automotive photography ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: DVD's laten maken in grotere oplages

                        Oorspronkelijk geplaatst door Disegno-S Bekijk bericht
                        Vind eerlijk gezegd een schijfje met een mooi doosje toch iets beter staan dan zo'n klein USB stick, en met dergelijke prijzen zijn dvd's nog goedkoper voor de TS ook .

                        Je moet niet vergeten dat niet iedereen met zo'n USB stick overweg kan hé, een DVD op de tv bekijken lukt iedereen nog wel, maar een film van op een USB stick op de computer bekijken is volgens mij toch iets moeilijker voor sommigen.

                        Johan
                        - Standaard avi encoding en een autorun.inf bestand maken een usb stick nog makkelijker te gebruiken dan een dvd

                        - wat gebeurt er met die dvd nadat hij bekeken is?

                        doe het voor't milieu
                        Mijn foto's
                        Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                        Comment


                        • #13
                          Re: DVD's laten maken in grotere oplages

                          Ik werk hiervoor meestal met

                          Demarsin Bernard
                          MJK Disc Productions
                          tel +32 (0)16 89 37 35
                          (in Herent - Leuven)
                          I found a great domain name for sale on Dan.com. Check it out!


                          Doet zeer kleine tot héél grote oplage.
                          Prijs/kwaliteit OK en altijd prima service gehad !

                          Comment


                          • #14
                            Re: DVD's laten maken in grotere oplages

                            Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                            Mijn idee om er nog een nuttige PR/Reclame campagne van te maken: zet het op memorysticks van 1gb met jullie bedrijfslogo op.

                            Zo blijft uw logo in circulatie ipv een schijfje dat iedereen toch weg smijt na 1 keer te kijken

                            Eerste google resultaat dat zo'n sticks kan leveren: http://www.usbmemorysticks.co.uk/Printing

                            Moest je toch voor cd/dvd kiezen, gebruik dan zeker nooit de mini-cd formaten (afmetingen van een business card), deze zijn namelijk onbruikbaar op alle Mac's en laptops met een slotloading drive, en kunnen zelfs defecte drives tot gevolg hebben.
                            Een heel goede tip waar we nog niet hadden over nagedacht , intussen hebben we 250 stuks usb-sticks besteld van 1gB in een doosje met een opdruk voor net geen 9 euro/stuk wat best een mooie prijs is. Aan iedereen bedankt voor het meedenken en zijn/haar voorstellen
                            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                            Comment

                            Working...
                            X