Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prachtige site om objectieven te vergelijken!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prachtige site om objectieven te vergelijken!!

    Misschien is deze al eens doorgegeven of weten de meeste onder jullie van deze site, maar voor de mensen die hem nog niet tegengekomen zijn:
    http://www.the-digital-picture.com
    Ik heb eens een search gedaan en is precies nog maar een paar keer voorgekomen...

    Op deze site staan heel uitgebreide reviews maar misschien nog het handigste van allemaal zijn de vergelijkingen!!!

    2 lenzen kiezen en door erover te schijven wissel je tussen beiden. Ik heb eens vergeleken tussen de 17-85 IS USM en de 17-55 2.8 IS USM (je kan zelfs de instellingen kiezen!), en beelden zeggen meer dan woorden.

    Hoop dat dit wat nieuws is voor jullie Photozone.de kende ik al, maar deze nog niet...

    greetz,
    www.fotopie.be
    Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

  • #2
    Re: prachtige site om objectieven te vergelijken!!

    deze stond nog niet in mijn favorieten, bedankt
    450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

    Comment


    • #3
      Re: prachtige site om objectieven te vergelijken!!

      Goede site.....maar alleen voor de Canon liefhebbers!

      Comment


      • #4
        Re: prachtige site om objectieven te vergelijken!!

        Oorspronkelijk geplaatst door L.Cavalier Bekijk bericht
        Goede site.....maar alleen voor de Canon liefhebbers!
        Oei, was me niet onmiddelijk opgevallen... Aangezien ik enkel Canon materiaal heb, viel me dat niet direct op...

        greetz,
        www.fotopie.be
        Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

        Comment


        • #5
          Re: prachtige site om objectieven te vergelijken!!

          Voor de meeste camera merken vind je hier lens testen : http://www.photozone.de/all-tests

          Deze link werd misschien al eens gepost maar kan nooit geen kwaad.

          Groeten
          Geert
          Fuji S5 Pro - glas van Nikon, Sigma, Tamron en Tokina

          Comment


          • #6
            Re: prachtige site om objectieven te vergelijken!!

            De enigste lens die op die canon site staat die ik heb is de Sigma 50 1.4
            Op de canon zit die er nog al eens naast met scherpstellen lees ik in de test
            Da's dan een probleem van Canon want op mijn D300 is hij altijd precies goed

            Comment


            • #7
              Re: prachtige site om objectieven te vergelijken!!

              okey
              Oorspronkelijk geplaatst door superduc Bekijk bericht
              De enigste lens die op die canon site staat die ik heb is de Sigma 50 1.4
              Op de canon zit die er nog al eens naast met scherpstellen lees ik in de test
              Da's dan een probleem van Canon want op mijn D300 is hij altijd precies goed
              Canon EOS 1D + Tamron 28-75 F2.8 + Canon 50mm F1.8 + Canon 300mm F4 L

              "Photography is truth."

              Comment

              Working...
              X