Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens voor een weekend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lens voor een weekend

    Hallo, ze hebben mij gevraagt "fotograaf van dienst" te zijn op een roeiwedstrijd, ik had dat eerder al gdn maar toen was ik nog in het bezit van een tele (sigma 70-200), deze heb ik odnertussen al verkocht, en aangezien ik tog graag wil fotograferen tijdens deze wedstrijd, vraag ik mij af of iemand een oplossing heeft voor mij.. (ben namelijk een student dus een nieuwe tele kopen zit er momenteel niet in)

    Is er eventueel een winkel die lenzen verhuurd...? (woon in gent)
    En welke lens raden jullie aan voor zo'n wedstrijd...


    Alvast bedankt

    Mvg

  • #2
    Re: lens voor een weekend

    Misschien even het merk van body vermelden en de site van konijnenberg raadplegen om en idee te krijgen indien je er een moet huren.

    Comment


    • #3
      Re: lens voor een weekend

      Ik heb een canon 40D, en heb net de site van fotokonijn geraadpleegd,
      70-200 2.8
      300 2.8
      100-400 4.0-5.6
      Dit zijn de drie die ik eventueel zou kunnen huren...

      Heeft iemand een idee welke lens het ideaalst is voor een roeiwedstrijd...

      Mvg

      Comment


      • #4
        Re: lens voor een weekend

        Je hebt al eens gedaan met een 70-200, dus nu weet je dus al hoe de foto's eruit zien.

        Bij 200mm te veraf->100-400 en is dit niet het geval 70-200.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: lens voor een weekend

          Mja,

          Verschil tussen 70 en 100 is wellicht niet het probleem vermits we toch vooral op zoek zijn naar tele? Ik zou de prime ook niet kiezen om toch makkelijker wat variatie in je foto's te steken. Conclusie, de 100-400 en hopen op goed weer

          muis,
          Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

          Comment

          Working...
          X