Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monster...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Monster...

    waaruit binnenkort een mooie libelle zal komen.

    Mvg.
    Robert

    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Monster...

    Staat er mooi op , als deze uit me scherm komt ben ik voor een hele tijd weg


    mvg noellie

    Comment


    • #3
      Re: Monster...

      Dit waterdiertje hoort, net zoals een vis, in het water (aquarium) gefotografeerd te worden.
      Zijn kaken maken hem bijzonder...........maar die zijn helaas niet te zien.
      Voor mij is dit geen geslaagde foto.
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Monster...

        Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
        Dit waterdiertje hoort, net zoals een vis, in het water (aquarium) gefotografeerd te worden.
        Zijn kaken maken hem bijzonder...........maar die zijn helaas niet te zien.
        Voor mij is dit geen geslaagde foto.
        Even gezocht op google, deze gevonden en ik zie hier géén bijzondere kaken.
        Volgende keer zal ik mijn aquarium meenemen als ik nog eens mag meelopen bij inventarisatie van amfibieën. En neen, dit is geen amfibie, maar kwam toevallig mee in de schepzak.

        Dat je de foto niet geslaagd vind, is geen probleem voor mij.

        Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #5
          Re: Monster...

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Even gezocht op google, deze gevonden en ik zie hier géén bijzondere kaken.
          Volgende keer zal ik mijn aquarium meenemen als ik nog eens mag meelopen bij inventarisatie van amfibieën. En neen, dit is geen amfibie, maar kwam toevallig mee in de schepzak.

          Dat je de foto niet geslaagd vind, is geen probleem voor mij.

          Mvg.
          Robert
          Robert,
          Ik had zoiets in gedachten. Maar zoiets vergt natuurlijk heel wat voorbereiding.
          Groetjes
          Jaak
          facebook

          Comment


          • #6
            Re: Monster...

            Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
            Dit waterdiertje hoort, net zoals een vis, in het water (aquarium) gefotografeerd te worden.
            Zijn kaken maken hem bijzonder...........maar die zijn helaas niet te zien.
            Voor mij is dit geen geslaagde foto.
            Moet ik volledig mee akkoord gaan. Er is geen detail van het beestje zelf te zien, enkel dat het duidelijk nat is. ( kan ook niet anders want ze leven onder water)...

            Comment


            • #7
              Re: Monster...

              Ik vind de foto niet geslaagd. Het beestje lijkt nog onder een slijmlaag te zitten en er zijn nauwelijks details te zien. Gewoon even in een bokaal vijverwater zetten en dan pas fotograferen?

              Indrukwekkend is vooral het masker waarmee de larve zijn prooien vangt: een soort uitschuifbare grijptang. Kijk maar eens naar dit filmpje: http://www.schooltv.nl/beeldbank/cli...bellenlarven02
              Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

              Comment

              Working...
              X