Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cryolophosaurus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cryolophosaurus

    Hello,

    Deze zijn nog van het Dino museum in Brussel, zijn nog met de kitlens genomen.





    Groetjes
    Eric
    Flickr

  • #2
    Re: Cryolophosaurus

    In mijn vorige reactie op jou foto's was ik niet zo positief als ik nu ben, want deze foto's zijn echt veel beter.
    Prachtige comp's en de kleurencombinaties zijn ook al superb.
    In de eerste foto lijkt het wel alsof de dino een blauwe adem heeft, en dat geeft zo'n beetje een mysterieus gevoel aan de foto.
    Wel jammer dat er ruis op de foto zit, maar dat zal moeilijk anders hebben gekund zeker? Ook in de rechter onderhoek zit een klein schoonheidsfoutje, maar dat stoort niet zo zeer.
    Ook foto 2 vind ik zeer geslaagd, weer die kleuren en die compositie.
    Echt prachtig
    Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

    Comment


    • #3
      Re: Cryolophosaurus

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommeke6 Bekijk bericht
      In mijn vorige reactie op jou foto's was ik niet zo positief als ik nu ben, want deze foto's zijn echt veel beter.
      Prachtige comp's en de kleurencombinaties zijn ook al superb.
      In de eerste foto lijkt het wel alsof de dino een blauwe adem heeft, en dat geeft zo'n beetje een mysterieus gevoel aan de foto.
      Wel jammer dat er ruis op de foto zit, maar dat zal moeilijk anders hebben gekund zeker? Ook in de rechter onderhoek zit een klein schoonheidsfoutje, maar dat stoort niet zo zeer.
      Ook foto 2 vind ik zeer geslaagd, weer die kleuren en die compositie.
      Echt prachtig
      Thx voor de comment en kan geen kwaad hoor van je reactie, liever één reactie dan geen
      En tja de ruis, ISO800 en een 450D
      Flickr

      Comment

      Working...
      X