Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

is het mogelijk ???????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • is het mogelijk ???????

    hallo mensen ,is het mogelijk en doenbaar om goede fotos te maken met zoals de canon
    70-200 USM f4 + extender van canon 2x ,of is dit absoluut niet aan te raden en beter de extender canon 1,4 ??
    waarom deze combinatie ? wel ten eerste Niet te zwaar en toch een bereik van 400mm
    en ook niet te duur !daarom zou mijn keuze gaan naar deze combinatie.
    waarvoor zou ik deze gebruiken aan 200 mm voor allerlei fotografie en 400 mm voor vogel fotografie .
    Ik kan mij natuurlijk voorstellen dat jullie dit anders zien bvb een sigma 150-500 of een canon 100-400 ,maar de sigma vindt ik te zwaar en de canon 100-400 te duur en ook schuifzoom ,hetgeen ik niet zoek ,ik heb gelezen dat de canon 70-200 USM één van de scherpste lenzen is van canon vandaar mijn keuze !
    graag een antwoord op mijn vraag .
    Last edited by floepke; 26 maart 2009, 21:37.
    ik streef naar goeie fotokes
    Canon 7D en Canon glas

  • #2
    Re: is het mogelijk ???????

    Allez nu..

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

    Comment


    • #3
      Re: is het mogelijk ???????

      ja kheb het juist gezien .
      dus volgens u GEEN extender ,ja dat vindt ik nu eenmaal spijtig dat men de lenzen niet lichter en goedkoper maakt !
      wat raad u mij dan aan ?
      ik streef naar goeie fotokes
      Canon 7D en Canon glas

      Comment


      • #4
        Re: is het mogelijk ???????

        De 70-200 is wel degelijk een vlijmscherpe lens, met die 2x extender ga je wel heel wat van die scherpheid verliezen. 2x extender valt enkel aan te raden op 'n prime.
        Canonian

        Comment


        • #5
          Re: is het mogelijk ???????

          wat is uw raad voor die 400 mm ? welke lens best niet te zwaar en niet te duur of kan ik hier weg met de canon 70-300 IS USM 4f ?????? deze zal niet zijn zoals de L serie maar ja ,of weet u beter welke lens ???
          wat raad u mij aan ??
          ik streef naar goeie fotokes
          Canon 7D en Canon glas

          Comment


          • #6
            Re: is het mogelijk ???????

            DE niet zware "super" tele is voor mij imo de 300 F4.0 L IS, eventueel combineren met 'n 1.4 extender, komt dan neer op 420mm of een 400 F5.6 L, met het nadeel dat je geen IS hebt.
            Canonian

            Comment


            • #7
              Re: is het mogelijk ???????

              k'zie dat je ook een 40D hebt en toch ook EF 70-200 F2.8 L IS USM ,zeer goede lens ,maar zwaar en duur ,maar ja t'zal er zeker niet op verbeteren de prijzen voor de lenzen .
              Ja waar vindt ik de canon lenzen aan goeie prijs winkel niet op het net .
              ik streef naar goeie fotokes
              Canon 7D en Canon glas

              Comment


              • #8
                Re: is het mogelijk ???????

                De f4 70-200 is heel goed met 1,4x extender te gebruiken en heel slecht met de 2.0x.
                Sony en Olympus
                Fotoseries

                Comment


                • #9
                  Re: is het mogelijk ???????

                  Oorspronkelijk geplaatst door floepke Bekijk bericht
                  k'zie dat je ook een 40D hebt en toch ook EF 70-200 F2.8 L IS USM ,zeer goede lens ,maar zwaar en duur ,maar ja t'zal er zeker niet op verbeteren de prijzen voor de lenzen .
                  Ja waar vindt ik de canon lenzen aan goeie prijs winkel niet op het net .
                  Foto Konijnenberg.
                  Canonian

                  Comment


                  • #10
                    Re: is het mogelijk ???????

                    dan is "art & craft" toch nog iets goedkoper !!! gelegen te gent (mariakerke)
                    ik streef naar goeie fotokes
                    Canon 7D en Canon glas

                    Comment

                    Working...
                    X