Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

    Mini SD 29 maart, ik zou eens willen een stapje in Brussel zetten, en dacht aan de Marollen. Het schijnt dat het beter is om niet alleen te gaan ? Kent iemand de streek of heeft iemand zin om mee te gaan ? Ik stel voor om an het dichtsbijstande station af te spreken.

    Ik hoop dat er iemand initiatief neemt om iets te organiseren aangezien ik de buurt niet ken.
    DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
    D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
    BD0941BE website: www.fotoplezier.be

  • #2
    Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

    Een beetje snel, niet, zo daags na de Brussel rond de Zenne BD? Zeker als je nu nog moet beginnen organiseren.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

      Ik wil hier wel effen kwijt dat HEEL BRUSSEL voorzien is door Patricske en mezelf.
      We starten nu zaterdag met deel 1
      Er komt zeker een SD-waar de Marollen en zoveel meer in zitten, de doc is al klaar, ... enkel nog planning ...
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

        Oorspronkelijk geplaatst door Yquem Bekijk bericht
        Mini SD 29 maart, ik zou eens willen een stapje in Brussel zetten, en dacht aan de Marollen. Het schijnt dat het beter is om niet alleen te gaan ? Kent iemand de streek of heeft iemand zin om mee te gaan ? Ik stel voor om an het dichtsbijstande station af te spreken.

        Ik hoop dat er iemand initiatief neemt om iets te organiseren aangezien ik de buurt niet ken.
        Zoals al eerder aangehaald in de andere posts is er op 28/03 een erkende SD in Brussel. Dit is een eerste van vier/vijf SD's in Brussel. Ook de Marollen maken er deel van uit. Meer zelfs nog, het meeste voorbereidingswerk, gemaakt door Purlut, is achter de rug.

        Het is dan ook niet de beste moment dit te laten doorgaan een dag na een grote SD, ook in Brussel.

        Weldra zal er de tweede SD in Brussel aangekondigd worden die uit de reeks van 4 (of 5) zal komen.

        Misschien is het beter je aan te sluiten aan de planning van Purlut en er naar uit te kijken om samen met Purlut de SD van de Marollen te doen.

        Uiteraard kan ik je niet verbieden dit te laten doorgaan, iedereen is vrij dit initiatief te nemen.

        Patric(ske)
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

          De reden is dat ik me bijna nooit kan vrij maken op een zaterdag , en toch eens naar Brussel wil trekken, als het moet in mijn eentje. Ik zou me veel liever aansluiten aan de groep, of wil er iemand de wandelingen herdoen op een zondag ? Trouwens, zijn de komende brusslse SD shootings ook op zaterdagen ?

          Ik ken Brussel helemaal niet, maar misschien zijn er nog mensen die liever niet alleen in Brussel op ontdekking gaan en zoals ik niet op zaterdag vrij zijn.

          Groetjes Yquem
          DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
          D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
          BD0941BE website: www.fotoplezier.be

          Comment


          • #6
            Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

            De SD met de marollen (één van de vier) zal doorgaan op een zondag. Dan is er het meest beweging in die wijk.

            Patric

            Oorspronkelijk geplaatst door Yquem Bekijk bericht
            De reden is dat ik me bijna nooit kan vrij maken op een zaterdag , en toch eens naar Brussel wil trekken, als het moet in mijn eentje. Ik zou me veel liever aansluiten aan de groep, of wil er iemand de wandelingen herdoen op een zondag ? Trouwens, zijn de komende brusslse SD shootings ook op zaterdagen ?

            Ik ken Brussel helemaal niet, maar misschien zijn er nog mensen die liever niet alleen in Brussel op ontdekking gaan en zoals ik niet op zaterdag vrij zijn.

            Groetjes Yquem
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #7
              Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Een beetje snel, niet, zo daags na de Brussel rond de Zenne BD? Zeker als je nu nog moet beginnen organiseren.
              Als we even mogen citeren uit het "Hoe organiseer ik een SD?" topic
              1. 'Mini SD':
              Dit is een snelle oproep om op een bepaalde plaats samen te komen en foto's te nemen.
              Bv. Zaterdag 10 oktober, bibliotheek Hasselt, samen de kermis afschuimen naar leuke shots. Wie wandelt ermee? Start om 19h30.
              Kortom er is geen verplichting en vraagt relatief weinig voorbereiding.
              De deelnemers verwachten ook niet veel begeleiding en informatie.
              De duur van een mini SD is ook meestal beperkt in tijd. Bv. een avond.
              Met andere woorden, je bent van plan een uitstapje te doen en je zoekt enkele zielsgenoten, dan is een mini-SD het perfecte plan.

              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
              Ik wil hier wel effen kwijt dat HEEL BRUSSEL voorzien is door Patricske en mezelf.
              We starten nu zaterdag met deel 1
              Er komt zeker een SD-waar de Marollen en zoveel meer in zitten, de doc is al klaar, ... enkel nog planning ...
              Het feit dat jullie eveneens een Marollen SD gepland hebben hoeft/mag geen reden zijn om anderen tegen te houden.
              Trouwens er is een wezenlijk verschil tussen dergelijke mini-SD en jullie 'tot-in-de-puntjes-uitgewerkte' dagprogramma's .
              Als je een volledige SD organiseert, is het raadzaam de kalender even te raadplegen.

              Comment


              • #8
                Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

                Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                Het feit dat jullie eveneens een Marollen SD gepland hebben hoeft/mag geen reden zijn om anderen tegen te houden.
                Doe ik/wij ook niet. Ik verwijs er alleen naar dat er ook eentje gepland zal worden door Purlut één van de volgende maanden/jaar.
                Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                Trouwens er is een wezenlijk verschil tussen dergelijke mini-SD en jullie 'tot-in-de-puntjes-uitgewerkte' dagprogramma's .
                Als je een volledige SD organiseert, is het raadzaam de kalender even te raadplegen.
                Hiermee ben ik het volledig eens.

                Patric
                http://www.photo-patricske.be
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                Comment


                • #9
                  Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

                  @James
                  snap niet je reactie. Neen, ik ben helemaal niet tegen intiatieven integendeel.
                  De topistarter zegt zelf
                  1) dat hij eens wil stappen ..
                  2) in Brussel, voornamelijk de marollen
                  3) zelf niets van plaatsen en straten van Brussel afweet
                  4) iemand zoekt die het voor hem wil organizeren ...
                  We melden gewoon dat hij daartoe een mogelijkheid geboden wordt via een SD die gepland is. Daar is toch niets verkeerds aan .
                  Ik heb hem trouwens al via PM verschillende tips gestuurd.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

                    Beste Wim

                    Denk dat we elkaar verkeerd begrijpen, ik had wellicht wat duidelijker kunnen zijn, mea culpa

                    Uit onderstaand citaat leid ik af dat TS op zoek is naar iemand die mee met hem wil gaan wandelen, een min-SD dus, en niet zozeer iemand vraagt om te organiseren. Later zag ik pas die vraag in zijn starttopic, vandaar mijn reacie.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Yquem Bekijk bericht
                    De reden is dat ik me bijna nooit kan vrij maken op een zaterdag , en toch eens naar Brussel wil trekken, als het moet in mijn eentje. Ik zou me veel liever aansluiten aan de groep, of wil er iemand de wandelingen herdoen op een zondag ? Trouwens, zijn de komende brusslse SD shootings ook op zaterdagen ?

                    Ik ken Brussel helemaal niet, maar misschien zijn er nog mensen die liever niet alleen in Brussel op ontdekking gaan en zoals ik niet op zaterdag vrij zijn.

                    Groetjes Yquem

                    Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                    Doe ik/wij ook niet. Ik verwijs er alleen naar dat er ook eentje gepland zal worden door Purlut één van de volgende maanden/jaar.
                    Patric
                    Dat is dan een interpretatiefout van mijnentwegen, waarvoor mijn excuses aan Wim & Patric

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

                        Zal zeker mijn best doen om die zondag aanwezig te zijn, maar ga toch al eens kijken.
                        DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
                        D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
                        BD0941BE website: www.fotoplezier.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mini SD - ZO 29 Maart "De Marollen"

                          Ondertussen zijn we met drie, vertrekken van Brugge met de auto om 8:00, aangezien dat ik maar 4 zitplaatsen heb in mijn Chevrolet kan maar nog één persoon mee. Indien nog iemand mee wil, welkom, koffie en broodjes zorg ik wel voor.

                          Yquem.
                          DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
                          D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
                          BD0941BE website: www.fotoplezier.be

                          Comment

                          Working...
                          X