Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NATO Game Over 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • NATO Game Over 2009

    Honderden vredesactivisten probeerden zaterdag het NAVO-hoofdkwartier in Brussel te sluiten.
    "Een militaire alliantie die kernwapens bezit is een bedreiging voor de wereldvrede," aldus de actievoerders.































    Meer foto's op http://www.flickr.com/photos/34355693@N03/

  • #2
    Re: NATO Game Over 2009

    I love it.
    Dit is pure reportage met oog voor de gepaste details. Kan zo direct naar de persen.
    Is beslist een erevermelding waardig. Spijtig dat HOF slechts één foto toelaat.
    Proficiat.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: NATO Game Over 2009

      Ik ben met verstomming geslagen over het aantal reacties op deze posting.
      Kleine tip: zet in de heading een verwijzing 18 + of naakt en je krijgt hier een stormloop.
      Je fotos zijn beslist een bezoekje waard. Ik heb je site even naderbij bekeken en krijg nog meer de indruk dat reportagefotografie voor jou een toekomst inhoudt.
      Ben je mss student aan een fotoschool in Brussel? Ik wens je veel succes ermee.

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: NATO Game Over 2009

        Mooi in beeld gebracht. Persoonlijk zou ik voor deze shots ook zeker zwart-wit gekozen hebben.
        Canon EOS 1D + Tamron 28-75 F2.8 + Canon 50mm F1.8 + Canon 300mm F4 L

        "Photography is truth."

        Comment


        • #5
          Re: NATO Game Over 2009

          Godver... heb weeral iets gemist...
          Buiten dit, een mooi geheel !

          Comment


          • #6
            Re: NATO Game Over 2009

            zeer mooie weergave
            prachtige reportagefoto's
            groetjes aline
            groetjes aline

            Comment


            • #7
              Re: NATO Game Over 2009

              Boeiende reportage!

              Ik vraag mij altijd af, mag je gewoon daar rondlopen en foto's nemen bij zulke evenementen, of heb je vooraf toestemming gevraagd?
              En hoe weet je in godsnaam altijd zulke dingen op voorhand Ik weet nooit van iets.

              Comment


              • #8
                Re: NATO Game Over 2009

                knappe reeks ,geven je echt het gevoel erbij te zijn ,.
                Dit verhaal verdient meer respons dan tot op heden .

                Comment


                • #9
                  Re: NATO Game Over 2009

                  Knappe reportage fotografie ! Zeer professioneel !

                  Comment


                  • #10
                    Re: NATO Game Over 2009

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                    Boeiende reportage!

                    Ik vraag mij altijd af, mag je gewoon daar rondlopen en foto's nemen bij zulke evenementen, of heb je vooraf toestemming gevraagd?
                    En hoe weet je in godsnaam altijd zulke dingen op voorhand Ik weet nooit van iets.
                    Kwestie van connecties hebben om te weten of er iets gaat gebeuren en natuurlijk het nieuws een beetje volgen helpt ook
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #11
                      Re: NATO Game Over 2009

                      zeer mooi in beeld gebracht!
                      dit soort acties blijft nog altijd een groot geitenwollensokkengehalte hebben, wat er soms een beetje afbreuk aan doet.
                      Jeroen || OM-D EM-5

                      Comment


                      • #12
                        Re: NATO Game Over 2009

                        Je stond blijkbaar dicht bij de actie !
                        Mooi in beeld gebracht.

                        PS : een pluim voor je moeite.
                        (wetende dat dergelijk verhaal veel tijd en werk kost om in "fotoverhalen" te brengen)
                        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                        flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: NATO Game Over 2009

                          Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                          Ik ben met verstomming geslagen over het aantal reacties op deze posting.
                          Kleine tip: zet in de heading een verwijzing 18 + of naakt en je krijgt hier een stormloop.
                          Je fotos zijn beslist een bezoekje waard. Ik heb je site even naderbij bekeken en krijg nog meer de indruk dat reportagefotografie voor jou een toekomst inhoudt.
                          Ben je mss student aan een fotoschool in Brussel? Ik wens je veel succes ermee.

                          Henri
                          Over die heading: is dat niet een beetje overdreven? en trouwens, daar wordt ook niet altijd massaal gereageerd, maar ook meer bekeken.

                          voor de rest volg ik je mening
                          No rules. Great shots.
                          -
                          Online

                          Comment


                          • #14
                            Re: NATO Game Over 2009

                            Allemaal bedankt voor de positieve reacties, het is leuk om te zien dat een reeks in de smaak valt.

                            @kodachrome: ik ben inderdaad eerstejaars-student fotografie aan het KASK in Gent. Reportagefotografie doe ik inderdaad heel graag.

                            @Sannepoes: Nee ik heb geen toestemming gevraagd vooraf, ik ben er gewoon naartoe getrokken met m'n camera en ben beginnen fotograferen. Ik heb geen perskaart, dus ik denk niet dat ik die toestemming zou gekregen hebben.

                            Zoals eerder al vermeld moet je om op de hoogte te zijn van dit soort acties en betogingen vooral actualiteit en het nieuws volgen en de websites van de organisaties die deze acties organiseren regelmatig checken om te zien of ze nog iets gepland hebben.

                            Het is vooral zalig om dit soort dingen in beeld te kunnen brengen, er gebeurd zoveel tegelijkertijd.

                            Comment


                            • #15
                              Re: NATO Game Over 2009

                              Wow, er valt zoveel te zien op BD (voor mij dan vooral bij beestjes, landschap en echte mensen portretten) Excuus, ik heb deze gemist.
                              Wat een knappe fotoreportage, daar zijn geen woorden bij nodig. Mijn complimenten

                              Comment

                              Working...
                              X