Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stille waters : laatste overtocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stille waters : laatste overtocht




    Mvg,
    Wim

  • #2
    Re: Stille waters : laatste overtocht

    Een heerlijke foto.

    Dat vind ik nu een even mooie foto als die van JLM die één minuut vroeger gepost is. Waarom dan nog geen enkele reactie? Hier klopt iets niet volgens mij. Er wordt heel veel naar de naam gekeken niet naar de kwaliteit.
    Nu zal ik wel arrogant en weet ik veel genoemd worden maar dat geeft niet.Sorry jongens.

    Comment


    • #3
      Re: Stille waters : laatste overtocht

      Oorspronkelijk geplaatst door Brugje Bekijk bericht
      Een heerlijke foto.

      Dat vind ik nu een even mooie foto als die van JLM die één minuut vroeger gepost is. Waarom dan nog geen enkele reactie? Hier klopt iets niet volgens mij. Er wordt heel veel naar de naam gekeken niet naar de kwaliteit.
      Nu zal ik wel arrogant en weet ik veel genoemd worden maar dat geeft niet.Sorry jongens.
      waar staat die opname dan die door JLM een minuut vroeger is gepost?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Stille waters : laatste overtocht

        Een hele mooie sfeervolle plaat.

        Oorspronkelijk geplaatst door Brugje
        Dat vind ik nu een even mooie foto als die van JLM die één minuut vroeger gepost is. Waarom dan nog geen enkele reactie? Hier klopt iets niet volgens mij. Er wordt heel veel naar de naam gekeken niet naar de kwaliteit.
        Nu zal ik wel arrogant en weet ik veel genoemd worden maar dat geeft niet.Sorry jongens.
        @Brugje : De foto van JLM staat er al van 17 maart omstreeks 10 u en heeft in die bijna 4 dagen welgeteld 9 reacties wat niet eens veel is voor een foto van die kwaliteit. Dat de foto,s van JLM zoveel reacties krijgen heeft in zijn geval alles te maken met kwaliteit. Misschien in het vervolg eerst eens nadenken en nakijken voor je op een dergelijke manier reageert.Dit is voor niemand prettig, zeker niet voor de topicstarter.

        Mvg,

        Luc
        Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: Stille waters : laatste overtocht

          een mooie hoor..

          Comment


          • #6
            Re: Stille waters : laatste overtocht

            Oorspronkelijk geplaatst door Brugje Bekijk bericht
            Een heerlijke foto.

            Dat vind ik nu een even mooie foto als die van JLM die één minuut vroeger gepost is. Waarom dan nog geen enkele reactie? Hier klopt iets niet volgens mij. Er wordt heel veel naar de naam gekeken niet naar de kwaliteit.
            Nu zal ik wel arrogant en weet ik veel genoemd worden maar dat geeft niet.Sorry jongens.

            Die van JLM was 3 dagen eerder gepost Brugje.
            Je vergist je met het tijdstip van de laatste commentaar.

            JLM vind ik trouwens een slecht voorbeeld, die heeft al zoveel prachtige platen gemaakt dat hij altijd veel respons verdient.
            Zijn laatste foto heeft trouwens heel weinig reacties mogen krijgen tot hiertoe.

            Tegenwoordig mag ik trouwens niet klagen over de reacties op m'n foto's.
            Toch kan ik je ergernis ergens begrijpen maar hier lopen al meerdere topics over in Chit Chat.

            Ik zou er dan ook voor pleiten geen polemiek te starten in dit draadje van een foto waar ik zelf best trots op ben.
            Ik heb liever 3 welgemeende reacties dan 20 nietszeggende.

            Maar Bouk wat vind je nu van de foto?


            Mvg,
            Wim
            Last edited by Wimlett; 21 maart 2009, 07:05.

            Comment


            • #7
              Re: Stille waters : laatste overtocht

              Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk bericht

              Maar Bouk wat vind je nu van de foto?
              oja..sorry helemaal vergeten door de onterechte opmerking van Brugje!
              vind het een mooie opname met voldoende detail, Zonnetje wat centraal, had nog iets meer naar het kader gemogen.
              vooral voor een tegenlichtje zit er nog voldoende schakering in de wolkenpartij.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Stille waters : laatste overtocht

                Als ik dan mij mag excuseren dat ik tussen al deze 100 den posts niet alles kan volgen.

                je foto is zeker niet slecht...verre van hoor. De kleur en de sfeer zitten goed

                1 ding wil ik toch nog zeggen. Jlm is JLM en jij bent wie jij bent.
                er zijn mensen die al jaren op de zelfde plaatsen komen en telkens weer verbluffen met nieuwe fotos van die streek dat je denkt van waar komt dat nu weer vandaan? Dat is echt observeren en kijken en daarna afdrukken.
                Dit ben ik ook aan het leren en met tips van zulke personen kan je heel wat verder op deze mooie wereld
                En als de reacties wat uitblijven,denk dan niet te snel dat er iets anders achter zit ok?
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment

                Working...
                X