Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Saltimbanco

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Saltimbanco

    Iemand al naar Saltimbanco van cirque du soleil geweest ?
    Enige idee of daar gefotografeerd mag worden ?
    Groetjes,
    N.

  • #2
    ja en nee.

    't is echt de max, ben vorig weekend gaan kijken, ik had de camera wel bij, maar je mag niet fotograferen, niet met en niet zonder flits.
    en je kan er gegarandeerd zeker van zijn dat ze je eruit halen als je het toch probeert.

    maar: bekijk het zo, je hebt toch al ogen tekort om het spektakel te volgen, dus geniet ervan. no stress om het perfecte shot te maken. plus, het is daar donker, iedereen schiet van hot naar her, een massa acrobaten e.d. en je zit vrij krap, dus manoevreer-ruimte is er ook niet echt.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      Tof, zelfs zéér tof spectakel, maar ook duur...

      Comment


      • #4
        een prachtig spectakel, tijd om te fotograferen heb je niet of je moet minstens een tiental voorstellingen trachten te volgen. wij vonden het zijn prijs zeker waard maar ik geef toe dat het voor velen zeker een flinke hap uit hun vrijetijdsbudget zal halen.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          t' Is nu of nooit meer.
          Cirque du Soleil, enfin, de lieve baas, Guy, heeft besloten dat het ensemble NIET meer naar België komt.
          Ik heb er al drie gezien, 'Alegria', 'Quidam' en nu 'Saltimbanco' en het loont de moeite. Duur ? Onze camera kost ook veel geld, heel veel geld. Als je dan ziet dat het circus een reizende stad is en je hat aantal deelnemers kent en wat niet gezien of geweten is, de medische zorgen aan kine ... (er is een hele reeks geweest op Vitaya over het leven achter de schermen) dan is de prijs zeker te verantwoorden. Ja duur, dat wel, maar een dagje aan zee met overnachting kost ook veel ...

          Zeker gaan en genieten, liefst veel ogen meedoen.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment

          Working...
          X