Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 300mm 2.8 + canon extender 1.4X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 300mm 2.8 + canon extender 1.4X

    Heeft er iemand ervaring met de combinatie Sigma 300mm 2.8 APO HSM + canon extender 1.4X ?
    Of is de Sigma converter APO 1.4x aan te bevelen ipv de Canon extender 1.4x ?

  • #2
    Re: Sigma 300mm 2.8 + canon extender 1.4X

    De Sigma converters zijn speciaal ontworpen voor de EX lenzen zoals deze 300mm en denk dat deze zeker zal voldoen en ook zeker passen. Soms kan er al eens een probleem zijn met uitstekend lenselement waardoor andere converters niet passen.

    Ik heb zelf de Sigma 100-300mm f4 EX met de 1.4TC van sigma
    Nikon D90 / Nikon 18-70mm f:3,5~4,5 / Nikon 35mm f:1,8 / Nikon 50mm f:1,4 / Sigma 120-300mm f:2,8 / Sigma 10-20mm f:4~5,6 / Nikon SB600

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 300mm 2.8 + canon extender 1.4X

      Oorspronkelijk geplaatst door merlin38 Bekijk bericht
      Heeft er iemand ervaring met de combinatie Sigma 300mm 2.8 APO HSM + canon extender 1.4X ?
      Of is de Sigma converter APO 1.4x aan te bevelen ipv de Canon extender 1.4x ?
      Ik vraag me eigenlijk af of de canon extender wel kán gebruikt worden op andere dan canon L-lenzen?
      Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 300mm 2.8 + canon extender 1.4X

        Oorspronkelijk geplaatst door yannicks Bekijk bericht
        Ik vraag me eigenlijk af of de canon extender wel kán gebruikt worden op andere dan canon L-lenzen?
        Ik dacht dat de Canon extenders een uit-stekend deel hadden dat in de achterzijde van de lens die je erop zet schuift. Ergo, ze kunnen alleen met (welbepaalde) Canonlenzen gebruikt worden...

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 300mm 2.8 + canon extender 1.4X

          Bedankt voor de info.
          Ik zal dan toch voor een Sigma converter moeten uitkijken.

          Comment

          Working...
          X