Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek over Canon Eos 50D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boek over Canon Eos 50D

    Allen,

    Ik kocht me vorige maand vol trots de Canon EOS 50D.
    Hiermee maakte ik eindelijk terug de stap naar de reflex wereld.

    Nu zou ik graag een specifiek boek kopen voor de 50D.
    Ik heb gezien dat ze bij de Fnac, waar ik toevallig nog een bon van heb liggen,
    er eentje hebben van Christiaan Haasz.

    Iemand ervaring met de boeken van Haasz? Zijn deze aan te raden?

    Mercikes,
    Peeke
    ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

  • #2
    Re: Boek over Canon Eos 50D

    Ik heb het boek over de EOS 450D van Haasz. Is een goed boek (wel niet zo goedkoop) maar is eigenlijk meer een uitgebreide handleiding. Ideaal voor beginners met weinig ervaring met spiegelreflexcamera's. Als de prijs wat mee valt zou ik hem toch kopen. De pocket versies zijn veel goedkoper maar zijn volgens mij toch wat te beknopt. En op proxis.be vindt je ze wel aan een vrij scherpe prijs, ik heb mijn daar toch gekocht. Maar als je natuurlijk nog een bon van fnac hebt...
    Veel plezier nog met je aankoop!
    http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
    http://foto-actiecode.be

    Comment


    • #3
      Re: Boek over Canon Eos 50D

      Oorspronkelijk geplaatst door breggie Bekijk bericht
      Ik heb het boek over de EOS 450D van Haasz. Is een goed boek (wel niet zo goedkoop) maar is eigenlijk meer een uitgebreide handleiding. Ideaal voor beginners met weinig ervaring met spiegelreflexcamera's. Als de prijs wat mee valt zou ik hem toch kopen. De pocket versies zijn veel goedkoper maar zijn volgens mij toch wat te beknopt. En op proxis.be vindt je ze wel aan een vrij scherpe prijs, ik heb mijn daar toch gekocht. Maar als je natuurlijk nog een bon van fnac hebt...
      Veel plezier nog met je aankoop!
      Hey,

      Bedankt voor de reactie!

      Ik heb nu pas de 50D gekocht en kan zo'n boek wel gebruiken

      Bij Fnac ligt dit boek momenteel aan 39,95. Bij Proxis ook, dezelfde prijs.
      Later deze week een keer naar de nieuwstraat gaan :-)

      Mvg,
      Peeke
      ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

      Comment

      Working...
      X