Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong enthousiasme (2): thema voorbehoedsmiddelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jong enthousiasme (2): thema voorbehoedsmiddelen

    Als aanvulling op mijn vorige foto van gisteren: de volgende in de reeks (heb ik vandaag genomen). Deze keer is het thema voorbehoedsmiddelen, de vraag of jongeren al dan niet goed genoeg geïnformeerd zijn. De parlé waarom en waarover heb ik in de vorige topic gedaan, dus here we go:



    Groeten,

    Klaas
    "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
    website fotoblog

  • #2
    Re: Jong enthousiasme (2): thema voorbehoedsmiddelen

    Hele mooie foto
    Maar oh-zo cliche

    Hebben we dit tafereel niet allemaal ooit op school gezien???

    Als ik ff moet brainstormen:
    Neem een vrijend koppel wazig in de achtergrond, en leg een condoom (scherp) op de voorgrond op een nachtkastje bijv. let erop dat het duidelijk is dat de condoom NIET geopend is.

    Ah ja, eventuele winst die dit idee opbrengt gaat voor 50% naar mij
    Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
    Foto-Alex

    Comment


    • #3
      Re: Jong enthousiasme (2): thema voorbehoedsmiddelen

      'k weet dat ie vrij cliché is, maar daar spitst de reeks zich ook op toe, op cliché's, dus zo'n probleem vond ik dat niet . Uw idee is anders ook wel de moeite waard, maar ik vrees dat zo'n foto niet gaat thuishoren in de reeks. Maar 'k ga dat concept zeker wel onthouden, merci!
      "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
      website fotoblog

      Comment

      Working...
      X