Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong enthousiasme: thema alcohol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jong enthousiasme: thema alcohol

    Ik heb me een paar weken geleden ingeschreven voor de jongerenwedstrijd 'Kunstbende', uiteraard in de categorie fotografie. Ik ben bezig aan een reeks over de clichés die volwassenen hebben over jongeren. Of deze clichés al dan niet waar zijn, laat ik aan de kijker over, ik ben er zelf ook nog niet uit.

    Ik heb vandaag de derde foto uit de reeks gemaakt, met als thema 'overmatig alcoholgebruik'. Ik post hem in showcase omdat ik er zelf eigenlijk echt wel tevreden over ben.



    Schiet maar af!

    Klaas

    Aanpassing: de reeks gaat dus wel degelijk 'jong enthousiasme' noemen .
    "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
    website fotoblog

  • #2
    Re: Jong enthousiasme: thema alcohol

    De foto is zeer goed geslaagd.
    Maar de link heb ik nog niet, het kunnen ook drie (4) glaasjes water zijn, of niet?
    Misschien wat meer lege glaasjes?
    Schiet mij ook maar af
    Olympus E-3 + Zuiko Digital 14-54 f2.8-3.5 + Zuiko 50-200 SWD f2.8-3.5 + Zuiko 50 macro + Zuiko 7-14 f4.0
    http://petermaas.blogspot.com/

    Comment


    • #3
      Re: Jong enthousiasme: thema alcohol

      Ik heb het expres suggestief gehouden, mocht ik er de doos van het spelletje met in het groot 'drankspel' hebben bijgezet, was het er een beetje overgeweest lijkt me (het zijn eigenlijk wel vier glaasjes water, maar ssssht). De link lijkt me vrij snel te zien, aangezien iemand niet direct drankspelletjes zou spelen met glaasjes water me dunkt, of niet?

      Danku voor de positieve reactie wel!

      Klaas
      "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
      website fotoblog

      Comment


      • #4
        Re: Jong enthousiasme: thema alcohol

        Prachtige foto

        Als ik dan toch 1 opmerking moet geven:
        Bij de 1ste oogopslag dacht ik dat het mooi zou zijn mocht er water (of vodka ) uit het omverliggende glaasje gelopen zijn, bij nader inzicht bleek dat ook zo te zijn...
        Waar ik heen wil is dat ik het uitgelopen water iets duidelijker zou proberen te maken
        Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
        Foto-Alex

        Comment


        • #5
          Re: Jong enthousiasme: thema alcohol

          Selderzout ontbreekt in je foto
          mvg,
          Ludo V.

          Comment

          Working...
          X