Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode vlek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rode vlek

    Bij gebrek aan inspiratie heb ik deze foto maar 'Rode vlek' genoemd. Alle commentaar is welkom.



    Canon EOS 400D 59mm f/14 1/125" ISO 200

  • #2
    Re: Rode vlek

    Nog geen reacties? Misschien omdat er nog zijn zoals ik: ik vind hem misschien een beetje té abstract... of ligt het aan wat je zelf zei:
    Bij gebrek aan inspiratie...

    Nee natuurlijk; de inspiratie ontglipte je bij het geven van een titel want je foto heeft absoluut iets mysterieus. Maar je moet er denk ik van houden om het te kunnen appreciëren. Deze foto van de reflectie in het metaal en het contrast met de rode vlek zouden op vele plaatsen passen zoals een modern schilderij.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

    Comment


    • #3
      Re: Rode vlek

      Mystiek
      Het is een foto waar ik langer blijf bij stilstaan. Het roept een hele boel vragen op.
      Ik wordt duidelijk naar links gezogen in de foto (deze kant weegt veel zwaarder) maar toch gaat mijn blik ook steeds weer naar de rechter kant, ook de persoon kijkt naar die kant.
      Wel de sensorvlekjesverwijderen en wat is die streep rechts?
      Groetjes Hilde
      http://hildeg.smugmug.com/

      Comment


      • #4
        Re: Rode vlek

        Rode vlek : inderdaad .........

        Alle gekheid op een stokje.
        Is dit een reflectie op een vloer en dan 180° gedraaid ?
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Rode vlek

          Hier moet je van houden, ik heb er toch wel een hele poos naar gekeken....en kan de opname apreciëren.
          Wel de bruine streep rechts in beeld wegclonen...
          "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

          Comment


          • #6
            Re: Rode vlek

            Een mooi beeld!

            Comment


            • #7
              Re: Rode vlek

              Dat is echte kunst

              Comment


              • #8
                Re: Rode vlek

                Zonder rode vlek was deze vrij saai geweest. Met vlek juist een leuke plaat.
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                Comment

                Working...
                X