Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

    Hoi allemaal,
    Mijn 70-300 is stuk en nu ben ik aan het overwegen om de Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR aan te schaffen. Waar ik van schrik is het grote prijsverschil tussen de verschillende winkels/webshops. Gemiddeld zit je aan 550 euro maar op kamera-express.nl bieden ze deze aan voor 365 euro.

    M.a.w hebben jullie goede ervaringen met kamera-express.nl?

    Tweede vraag nu ik toch bezig ben: ervaringen met de lens? Good, no good?

    Thanks,

    Bja36
    Nikon D80 - 50mm 1.8 - 70-300 VR - SB600

  • #2
    Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

    nog niet gekocht bijcameraexpress maar vrienden en collega's waren wel dik tevreden: snel en communicatief en heel budgetvriendelijk
    over mijn 70-300 ben ik heel tevreden , scherp, geen zwaargewicht en die VR maakt het een handelbare tele zonder statief te moeten meesleuren.
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

      Kamera Express is een prima internet-winkel en de 70-300mm VR is een prima lens, zul je geen spijt van hebben...
      [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

        kamera-express inderdaad

        heb deze lens destijds ook daar gekocht maar verkocht en 70-200 VR in de plaats
        BD0968BE
        nikon
        D2Xs

        Comment


        • #5
          Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

          Je oude 70-300 heeft ongeveer 100 euro gekost. En de kwaliteit was er ook naar. De nieuwe AF-S versie heeft en AF-S en VR en een betere kwaliteit.
          Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/

          Comment


          • #6
            Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

            Bedankt voor de reacties allemaal.
            Ik heb de lens besteld, en wacht vol ongeduld tot ik ze kan uitproberen.

            Het blijft toch opmerkelijk dat deze lens bij kamera-express zoveel goedkoper is dan elders.

            Groeten,

            BJA36
            Nikon D80 - 50mm 1.8 - 70-300 VR - SB600

            Comment


            • #7
              Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

              Kan je bij Kamera-expres ook je materiaal zelf gaan afhalen?

              Comment


              • #8
                Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

                Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
                Kan je bij Kamera-expres ook je materiaal zelf gaan afhalen?
                Ja, in Capelle a/d/ IJssel. Zie www.kieskeurig.nl voor een heel overzicht van de leveranciers en de bijbehorende prijzen.
                Nikon D80 ~ Nikkor 18-70

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

                  Oorspronkelijk geplaatst door bja36 Bekijk bericht
                  Hoi allemaal,
                  Mijn 70-300 is stuk en nu ben ik aan het overwegen om de Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR aan te schaffen. Waar ik van schrik is het grote prijsverschil tussen de verschillende winkels/webshops. Gemiddeld zit je aan 550 euro maar op kamera-express.nl bieden ze deze aan voor 365 euro.

                  M.a.w hebben jullie goede ervaringen met kamera-express.nl?

                  Tweede vraag nu ik toch bezig ben: ervaringen met de lens? Good, no good?

                  Thanks,

                  Bja36
                  Ik heb voor jou in de testzone een foto geplaats genomen met een D60 met dit objectief, een paar uur nadat ik de lens gekocht had.
                  Zie :

                  Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

                    Oorspronkelijk geplaatst door boeboe Bekijk bericht
                    kamera-express inderdaad

                    heb deze lens destijds ook daar gekocht maar verkocht en 70-200 VR in de plaats
                    Mag ik zo vrij zijn te vragen waarom je deze beslissing hebt genomen ?
                    Nikon D90 ~ Nikkor 35mm 1.8 G + Nikkor 18-200VR + Micro 85VR ~ SB900
                    Carlo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

                      je zal maar voor de 18-200 gekozen hebben .... en dat die ook nog laten vallen !

                      http://fotodigitalbrasil.com/wp-cont...2/18-200-2.jpg
                      Nikon D90 ~ Nikkor 35mm 1.8 G + Nikkor 18-200VR + Micro 85VR ~ SB900
                      Carlo

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

                        Oorspronkelijk geplaatst door mietoe123 Bekijk bericht
                        Mag ik zo vrij zijn te vragen waarom je deze beslissing hebt genomen ?
                        70-200 VR 2.8 staat een hele grote trap hoger dan de 70-300 VR 4.5-5.6. Boeboe zal kwaliteit willen (en geld hebben )
                        Nikon D80 ~ Nikkor 18-70

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

                          Oorspronkelijk geplaatst door mkprs Bekijk bericht
                          70-200 VR 2.8 staat een hele grote trap hoger dan de 70-300 VR 4.5-5.6. Boeboe zal kwaliteit willen (en geld hebben )
                          Aha ! de 2.8 .... had ik over het hoofd gezien.
                          tja .... biebie zal dan maar bij de 4.5 blijven
                          Nikon D90 ~ Nikkor 35mm 1.8 G + Nikkor 18-200VR + Micro 85VR ~ SB900
                          Carlo

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

                            Hey Bja36,
                            Nou...ik ben met exact maar dan ook exact dezelfde zoektocht als jij bezig. Een 70-300 VR en idd 545€ bij 'mijn' fotowinkel, 478€ bij Konijnenberg....en dan een enorme kloof naar effectief 366€ bij die Kamera Express. Ik ben dus ook bijna overtuigd maar vind het verschil zo groot dat het bijna ongeloofwaardig wordt.
                            Eigenlijk was ik ze eerst tweedehands aan 't zoeken, tss de 310 en de 400 zie ik ze staan. "Normale" tweedehandsprijzen...als de lens 550 nieuw kost...totaal oninteressant als je ze nieuw 366 kunt kopen uiteraard.
                            Heb jij je lens al? En zo, geen problemen gehad?
                            En heb je ze al getest? Tevreden?
                            cheers,Jan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G iF VR

                              Ik heb deze eergisteren ook gekocht voor iets meer dan 400, je kan ze goedkoper vinden maar ik wou ze snel en de winkel ligt achter de hoek. Het is idd een heel goeie lens voor die prijs de VR is heel makkelijk alleen mis ik een statiefgondel van anders kan je camera wel wat naar voor beginnen leunen.

                              Comment

                              Working...
                              X