Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe website

    Het werd eens tijd...

    Freelance fotograaf voor portret, lifestyle, interieur, landschap en drone fotografie.


    Voorlopig is enkel het party&events gedeelte volledig klaar... Aan models&lifestyle word nog gewerkt!

    Alle feedback is welkom!

    Een aandachtspunt: de streek- en spreektaal, die ik op sommige plaatsen gebruik; kan dat volgens jou? Fris en toegankelijk of boers en onprofessioneel?

    Cheers!
    Last edited by kurtvandeweerdt; 7 maart 2009, 17:12.
    . fashion & artist photography
    . www.kurtvandeweerdt.be
    . twitter . facebook . flickr

  • #2
    Re: Nieuwe website

    Het ziet er verzorgd uit.

    Heb wel een opmerkingen. Soms is de text in het engels, soms nederlands. Is het niet beter in 1 taal te werken? Of met taalkeuzeknop?

    mvgr
    PVA
    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe website

      Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
      Het ziet er verzorgd uit.

      Heb wel een opmerkingen. Soms is de text in het engels, soms nederlands. Is het niet beter in 1 taal te werken? Of met taalkeuzeknop?

      mvgr
      PVA
      Thanks!

      Je doelt waarschijnlijk op Photography, Models, You?, ... Nu, ik volg je ergens wel, maar kvond het gewoon niet klikken in het Nederlands Alles in't Engels zie ik niet zitten... Dat vind ik zo onpersoonlijk. Alles in't Nederlands, tja... Dat klinkt niet, vind ik. Die "You?" zou misschien nog in't Nederlands gaan... Wil ik nog bekijken. Bedankt voor je reactie!
      . fashion & artist photography
      . www.kurtvandeweerdt.be
      . twitter . facebook . flickr

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe website

        Het was ter info, en dit viel me het eerste op. Ik weet dat het niet altijd gemakkelijk is.
        Sommige uitspraken kan met beter in het engels formuleren.

        En tegen wanneer is het volledig afgewerkt?

        Mischien nog een opmerking. Als je op het party scherm bent kan je niet terug gaan naar startscherm (of heb het linkje nog niet gevonden)
        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe website

          Less is more !
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe website

            Op 't eerste zicht : frisse en flashy look.
            Op 't tweede zicht : moeilijk te doorgronden. Indien het een uithangbord moet zijn voor je activiteiten, al dan niet professioneel, dan is er naar mijn mening enige marge tot verbetering.
            - Je kan zoals eerder aangehaald niet terugklikken naar de welkomstpagina.
            - De foto's, die tot slot van rekening je visitekaartje uitmaken, komen niet echt tot zijn recht in de thumbnailgrootte zoals je ze nu kan zien. Bij mij kwam het verwarrend over omdat ik dacht dat ik grotere exemplaren ging te zien krijgen. Not.
            - Als intropagina vind ik het dan wèl geslaagd. Je kan vlug een eerste indruk krijgen maar daarna blijft de bezoeker op zijn honger zitten.

            Mijn besluit : afgelikt, format beantwoord aan het doelpubliek maar ... inhoudelijk kan het beter. Geef je foto's waar ze recht op hebben : ruimte. Ik vind ze te mooi om ze zo klein te laten. Doorklikken naar Flickr en Facebookaccounts vind ik niet echt professioneel of gebruikersvriendelijk.

            Slu !

            Tjerri

            Comment

            Working...
            X