Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gent by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gent by night

    Net voor dat het helemaal donker werd...




    en de laatste trams reden,



    men zegt Brugges la morte, maar hier was het Geeent de dooie.
    DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
    D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
    BD0941BE website: www.fotoplezier.be

  • #2
    Re: Gent by night

    tweede is mooi, de eerste wringt een beetje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Gent by night

      ik geef een eerlijke reactie, die misschien hard overkomt.

      vind je deze foto's nu zelf showcase waardig ?

      hoewel de titel luidt "net voor het donker werd", lijkt het me op de eerste foto al net veel te donker, zowel linker als rechterzijde ontberen zelfs maar een minimum aan doortekening: dit geldt ook voor de rechterzijde van de tweede foto, waar ik, na een aantal ogenblikken, nog steeds geen rust- of aantrekkingspunt gevonden heb.

      dit kan allemaal veel beter

      Comment


      • #4
        Re: Gent by night

        Oorspronkelijk geplaatst door luc 1963 Bekijk bericht
        ik geef een eerlijke reactie, die misschien hard overkomt.

        vind je deze foto's nu zelf showcase waardig ?

        hoewel de titel luidt "net voor het donker werd", lijkt het me op de eerste foto al net veel te donker, zowel linker als rechterzijde ontberen zelfs maar een minimum aan doortekening: dit geldt ook voor de rechterzijde van de tweede foto, waar ik, na een aantal ogenblikken, nog steeds geen rust- of aantrekkingspunt gevonden heb.

        dit kan allemaal veel beter
        Eindelijk eerlijk kommentaar, ik apprecieer mensen die hun mening durven zeggen, en dat meen ik.

        Deze twee foto's heb ik bewust zo donker gelaten, ik vind dat niet altijd alles moet getoont worden en dat men eens de regels mag doorbreken. Ik kan er niet aan helpen dat de foto met de tramlijnen voor mij de mooiste is die ik die dag gemaakt heb. Showcase waardig, voor mij wel, misschien voor niemand anders. Waarom ? dat kan ik niet in woorden uitleggen. De reden waarom ik bepaalde foto's post is net om uit te vinden waarom ik sommige foto's goed vind en andere helemaal niet. Het gaat me vooral om te weten waarom iemand deze foto niet graag ziet. In dit geval dus omdat het te donker is en geen aantrekkinspunt. Ik probeerde net de leegte de koute en het donkere vast te leggen zoals ik het voelde.
        In het reglement staat dat mijn zijn foto expositie waardig moet vinden om hier te posten, en ik heb al veele foto's op expositie's gezien die mij niet aanspreken, maar ik respekteer de werken van deze artiesten. Ik denk dat mijn zijn eigen creativiteit niet altijd moet laten belemmeren omdat de meeste mensen er niet mee eens zijn. Foto's moeten kunnen praaten, en hoeven technisch niet altijd perfekt te zijn om een gevoel over te brengen. Ik wil niet gelijk krijgen, maar dit is mijn opinie.

        Groetjes Yquem
        DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
        D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
        BD0941BE website: www.fotoplezier.be

        Comment


        • #5
          Re: Gent by night

          De eerste foto zegt mij persoonlijk ook niet zo veel...

          De tweede daarentegen is knap gedaan.
          De vignetering en de ruis die men op de foto ziet is hier goed toegepast, maar dat is mijn gedacht he

          Grtz,

          Andy
          Last edited by Borali; 8 maart 2009, 13:55.
          http://www.flickr.com/photos/borali

          Comment

          Working...
          X