Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gentse urinoirs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gentse urinoirs

    Ongeloofelijk dat zoiets nog bestaat, gelukkig is het foto zonder geurtje...



    en toch mooi door de kunst van de graffiti...



    en dan s'nachts, verlicht door de lichten van een auto.
    DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
    D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
    BD0941BE website: www.fotoplezier.be

  • #2
    Re: Gentse urinoirs

    afzichtelijke vignettering, komt de beelden niet ten goede.

    G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #3
      Re: Gentse urinoirs

      daar doe je toch met plezier je behoefte hè.
      mooie reeks.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Gentse urinoirs

        Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
        afzichtelijke vignettering, komt de beelden niet ten goede.
        G
        Hola, niet goed het commentaar van de TS gelezen ?
        Geef mij maar de eerste want bij zo'n onderwerp zie ik graag de omgeving.
        Ik had ze toch van wat lager genomen: wellicht "spreekt" het onderwerp dan nog meer tot de verbeelding.
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

        Comment


        • #5
          Re: Gentse urinoirs

          vind dit toch ook wel drie spraakmakende beelden,kan moeilijk zeggen 1-2of3

          Comment


          • #6
            Re: Gentse urinoirs

            Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            Hola, niet goed het commentaar van de TS gelezen ?
            1 en 2 lijken me niet verlicht door de lichten van een auto
            fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
            Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

            Comment


            • #7
              Re: Gentse urinoirs

              Bedankt voor de opmerking van de vignettering in het wit, het is het eerste keer dat ik deze toepas. Ik vond het iets hebben, maar weet zelfs niet als ik er goed aan gedaan heb? Vignettering is precies wat in mode ?
              Inderdaad, 1 en 2 zijn over dag gemaakt, de derde in het terugkeren, s'nachts.
              Groetjes Yquem
              DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
              D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
              BD0941BE website: www.fotoplezier.be

              Comment


              • #8
                Re: Gentse urinoirs

                Oorspronkelijk geplaatst door Yquem Bekijk bericht
                Bedankt voor de opmerking van de vignettering in het wit, het is het eerste keer dat ik deze toepas. Ik vond het iets hebben, maar weet zelfs niet als ik er goed aan gedaan heb? Vignettering is precies wat in mode ?
                De witte vignettering is bruikbaar hoor, maar dan alleen op een nagedachtenisprentje van een overledene...

                Een reeks over Gentse urinoirs heeft volgens mij wel potentiëel, 'k heb er daarover ooit een artikel opgemaakt (ben nog deeltijds DTP'er) voor een maatschappelijk tijdschrift.


                Ik zou je aanraden om voort te doen met de 'nachtversies'.

                G
                fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                Comment

                Working...
                X