Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oostende







    Vorige week een dagje naar Oostende geweest en is wat geëxperimenteerd met sepia.
    mvg, waulus
    Nikon D70s-D300, wat glas tussen 12-200 mm

  • #2
    Re: Oostende

    Heel mooi die eerste met die beperkte dof
    Canon 5DII Canon 24-105mm f/4L IS USM Canon 50mm f1/2L Canon 85mm f1/2LCanon 16-35mm 2.8 IIL Canon 15mm Fisheye Sigma 12-24mm Canon 70-200mm 2.8 ISL Canon 180mm 3.5 MacroL

    Comment


    • #3
      Re: Oostende

      Ze hebben alledrie wel iets. Maar de sepia past hier niet goed volgnes mij.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Oostende

        Vooral de eerste heeft mijn voorkeur, vooral door zijn eenvoud. Ik ben dat bankje al wel honderd keer gepasseerd en er waarschijnlijk ook al eens op gaan zitten. Maar nog nooit gedacht om er een foto van te maken. Goed gezien.
        Ook de derde vind ik knap.
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Oostende

          De eerste is een mooie.

          De andere 2 kunnen me minder bekoren.
          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

          Comment


          • #6
            Re: Oostende

            De eerste vind ik ook de beste: compositie, DoF en lijnenspel. De andere twee zijn technisch voor mij wel ok, maar missen volgens nog iets extra (tenzij je een desolaat gevoel wil uitdrukken
            Sepia vind ik bij de eerste zeker geslaagd, de andere iets minder
            Groet, Philippe

            Meer en andere belekens op Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Oostende

              Ik vind dan weer de derde de beste, en da's dan zo'n discussie die je krijgt als je drie beelden samenzet.
              Eerste vin'k goed, tweede iets minder (standpunt-onderwerp), derde vind ik iets meer hebben... majestueuze boog zorgt voor een mooie omkadering en dan zo'n klein ventje in een wagentje erin. Heeft iets voor mij.

              Comment


              • #8
                Re: Oostende

                Bedankt voor de reactie's, zo zie je maar dat meningen nogal uiteen kunnen lopen.
                mvg, waulus
                Nikon D70s-D300, wat glas tussen 12-200 mm

                Comment

                Working...
                X