Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help, problemen met studiofoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help, problemen met studiofoto's

    Ik heb sinds kort een flitsset en achtergrondsysteem gekocht. Ik gebruik mijn softbox om foto's te maken. Defoto's lukken goed maar als ik ze op mijn pc zet zie ik haartjes op de achtergrond, heb al mijn lens zuivergemaakt en al gekeken op de achtergrond doek maar daar is niks vuil aan te zien. Kan sit aan de softbox liggen. Soms zie ik de haartjes en soms niet heel vreemd ??? Wie kan mij helpen ?

    bedankt

  • #2
    Re: Help, problemen met studiofoto's

    Oorspronkelijk geplaatst door Ellenteleng Bekijk bericht
    Ik heb sinds kort een flitsset en achtergrondsysteem gekocht. Ik gebruik mijn softbox om foto's te maken. Defoto's lukken goed maar als ik ze op mijn pc zet zie ik haartjes op de achtergrond, heb al mijn lens zuivergemaakt en al gekeken op de achtergrond doek maar daar is niks vuil aan te zien. Kan sit aan de softbox liggen. Soms zie ik de haartjes en soms niet heel vreemd ??? Wie kan mij helpen ?

    bedankt
    Misschien stof op de sensor ? Post eens een voorbeeld.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Help, problemen met studiofoto's

      Heb je een tegenlicht gezet ? Misschien is het straling in de lens... ( ben maar luidop aan het denken )
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: Help, problemen met studiofoto's

        Voorbeeldfoto posten ? OF een deel althans waar dat fenomeen op vastgelegd is zou helpen
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment

        Working...
        X