Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Focus fotowedstrijd

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Focus fotowedstrijd

    Ik ben door de selectieronde van de fotowedstrijd bij het maandblad Focus gekomen.
    Deze maand doe ik dus mee met de foto van de Ferrari die ik ook onlangs op het forum plaatste.
    Dus voor mij een hele eer, zeker als ik ook nog zou winnen. Daarmee zou jullie me kunnen helpen door op mij te stemmen.
    Natuurlijk zullen er mensen zijn die zeggen, ik stem gewoon op de foto die ik zelf het mooiste vind en niet op die van Kees, wat natuurlijk
    hun volste recht is, maar de mensen die het mij gunnen zou ik zeer dankbaar zijn.

    Het werkt heel simpel, klik op de link hieronder en op de site aangekomen klik je op fotowedstrijd, daar zie je mijn foto bijstaan.





    Als de uitslag bekend is laat ik het zeker weten.

    Alvast iedereen bedankt voor zijn mogelijke stem.

    Groeten kees



    Edit Mod : Stemmen ronselen op BD is niet toegestaan , daarom de link verwijderd en dit topic gesloten. Zie ook : http://forum.belgiumdigital.com/f59/forumregels-chit-chat-152206.html
    Ondanks dat dit de regels voor chit chat zijn , geldt deze regel natuurlijk ook voor de andere forumonderdelen.
    Last edited by Hanske; 2 maart 2009, 17:52.
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Working...
X