Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar koop ik het best een DSLR fototoestel ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar koop ik het best een DSLR fototoestel ???

    Ik ben van plan een DSLR fototoestel te kopen
    mijn keuze is na veel speurwerk gevallen op een Sony Alpha 350
    voorlopig heb ik de intentie hem te kopen bij Foto Bastiaens (www.fotobastiaens.be )
    (geef gewoon in Google " Foto Bastiaens P nv. "" in)
    zijn er lezers die me bijstaan in die keuze of zijn er andere meningen
    hou er rekening mee dat ik in Aalter woon (tussen Gent en Brugge),
    mijn vraag is dus, waar is het nu echt interessant om zo'n toestel te kopen en wat krijg je er van service na verkoop
    alvast bedankt voor het lezen
    groeten Erwin
    Last edited by Erwin VdK; 28 februari 2009, 20:17.

  • #2
    Re: Waar koop ik heb best een DSLR fototoestel ???

    Art & Craft te Gent is mijn vaste winkel. Ik woon in Ruiselede en voor het prijsverschil tussen A&C en foto Rubens of Konijnenberg kan ik niet over en weer...
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Waar koop ik het best een DSLR fototoestel ???

      Verplaatst naar geschikter forum
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Waar koop ik het best een DSLR fototoestel ???

        Gisteren nog naar art en craft geweest een kwartiertje rijden vanuit aalter ;de prijzen zijn best oke de service is oke meer moet da ni zijn

        Comment


        • #5
          Re: Waar koop ik het best een DSLR fototoestel ???

          wat moet het plezant zijn perfect te zijn

          Comment


          • #6
            Re: Waar koop ik het best een DSLR fototoestel ???

            net je mail gelezen en snap hem nie zo goed

            Comment


            • #7
              Re: Waar koop ik het best een DSLR fototoestel ???

              Ik heb mijn sony a 350 gekocht in Deinze (Mac Video).Misschien niet de goedkoopste, maar ik ben tevreden van de service. Je kan altijd terecht om vragen te stellen. Je bent er geen nummer, maar een klant en iedere vraag wordt met de glimlach beantwoord
              Ook bij Tuytens in Brugge verkopen ze de sony toestellen, maar daar heb ik geen ervaring mee. (Zo veel fototoestellen koop ik nu ook niet )

              Comment


              • #8
                Re: Waar koop ik het best een DSLR fototoestel ???

                Ik heb zelf mijn canon 40D bij foto Bastiaens gekocht. Ook al lenzen en dergelijke. Ben zeer tevreden over deze zaak. Correct en zeer goede prijzen via de webwinkel. Je krijgt melding als je het bestelde product kan komen afhalen in de winkel.

                Comment


                • #9
                  Re: Waar koop ik het best een DSLR fototoestel ???

                  Jullie zijn allemaal van harte bedankt voor de boeiende reacties, ik heb me uiteindelijk een Sony Alpha 350 met 14mil. Pix gekocht bij fotoshop Bastiaens, zoals hierboven vermeld en de prijs die ik er voor betaald heb mag je ook weten, 539 euro, body met kitlens, later koop ik me een lens van nog betere kwaliteit,
                  En mijn bevindingen, héél positief, mooie foto’s, héél veel mogelijkheden en nog veel meer mogelijkheden te ontdekken
                  Groeten Erwin

                  Comment

                  Working...
                  X