Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wachten op mei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wachten op mei

    Toch een gaatje gevonden in de grijze lucht.
    Nog even wachten en de Ommegang kan hier weer voorbij.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

  • #2
    Re: Wachten op mei

    Ik vind hem niet mooi
    snap niet wat hij in showcase staat te doen ??

    Comment


    • #3
      Re: Wachten op mei

      Ik vind hem wel iets hebben. De rust rond het kapel, de kleuren In ZW is hij volgens mij ook mooi. Ik zou wel het stokje voor het kapel effe wegshoppen.
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Wachten op mei

        A bit boring I'm afraid.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Wachten op mei

          Ik vind hem niet mooi
          A bit boring I'm afraid.
          'k Voel de bui al hangen . Ongetwijfeld oprechte commentaren allemaal !
          't Zijn inderdaad geen vuurspuwende vulkanen, geen avondrood boven zee en ook geen tropische stranden. En geen speciale diafragma's, noch sluitertijden en moeilijke ISO's.
          Maar noem me een oude romanticus: ik hou OOK van het simpele Vlaamse landschap. En DAAROM zet ik hem hier .
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

          Comment


          • #6
            Re: Wachten op mei

            Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            'k Voel de bui al hangen . Ongetwijfeld oprechte commentaren allemaal !
            't Zijn inderdaad geen vuurspuwende vulkanen, geen avondrood boven zee en ook geen tropische stranden. En geen speciale diafragma's, noch sluitertijden en moeilijke ISO's.
            Maar noem me een oude romanticus: ik hou OOK van het simpele Vlaamse landschap. En DAAROM zet ik hem hier .
            En gelijk heb je, kvind het een sober en mooi plaatje maar zou ook dat stokje wegwerken, pak de zaag en weg er mee.

            mvg noellie

            Comment


            • #7
              Re: Wachten op mei

              Is dat in Mere genomen aan de kruiskoutermolen? of zit ik er naast?
              So much to do, so little time !
              http://franky289.fotopic.net/

              Comment


              • #8
                Re: Wachten op mei

                Oorspronkelijk geplaatst door Franky19760 Bekijk bericht
                Is dat in Mere genomen aan de kruiskoutermolen? of zit ik er naast?
                Je zit er op!
                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                Oók wandelen met GPS?

                Comment


                • #9
                  Re: Wachten op mei

                  De kleuren en de scherpte mogen er wel zijn hoor..Alleen zou i vanonder wat groen wegcroppen en de stok voor het kappeletje zou i inderdaad weg doen maar dat is muggezifterij..Allez in mijn opzicht dan he..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wachten op mei

                    eenvoud in een mooi hoekje Vim,een portret zoals het hoort,zoals je zelfs vernoemt een simpel "erpe mere" vlaams landschap dat zijn waarde hier toont

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wachten op mei

                      Mooi zou nog mooier zijn met wat wolkjes in de lucht maar dat kan je niet kiezen... misschien eens terug gaan bij beter weer.
                      Groetjes Hendrika

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wachten op mei

                        Compo/scherpte zit toch goed, enkel dat struikje vanvoor maar dat heb je niet in de hand
                        Misschien een leuke voor Z/W?
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wachten op mei

                          Iedereen dank voor de feedback.
                          Ik poste hem zo goed als onbewerkt... omdat ik hem zo het liefste zie.
                          Toch eens de permissie genomen om de tips te volgen: stokje weg en eens in z/w. Voor wie het zo ook eens wil bekijken. Bij het croppen onderaan vind ik dat hij van zijn balans verliest.
                          Als het groen hier wat hoger staat en er eens een meer dramatische lucht boven hangt probeer ik het ooit nog eens opnieuw want ik hou van dat hoekje. Maar dat wordt dan een andere foto... Deze is wat hij is met het grijze weer van gisteren en de aarde zo tussen het groen.


                          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                          Oók wandelen met GPS?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wachten op mei

                            yep...zwart/wit is mooi hoor.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wachten op mei

                              Voor mij persoonlijk is hij beter in Z/W
                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X