Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon lenzen uk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon lenzen uk

    Heeft er iemand ervaring met Syndeck UK ( Bristol en London ). De Canon lenzen staan er aan waanzinnig lage prijzen. Vb. Canon UWA 10-22mm 3,5-4,5 voor 322 euro, de Canon 24-105 F4 L IS USM voor 483 euro en de 17-55 IS USM voor 461 euro. Is dit mogelijk ? Heeft iemand een mening of waarschuwing ? In ieder geval bedankt voor reactie. Het is te mooi om waar te zijn. Addertje onder het gras ?

  • #2
    Re: Canon lenzen uk

    If it's too good to be true.....
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Canon lenzen uk

      Deze site werd hier over een paar dagen voorgesteld ivm opslag voor foto's op externe harde schijven. Zelfs aangeprezen. Heeft er iemand dit ook gelezen of nagezien ?

      Comment


      • #4
        Re: Canon lenzen uk

        Als dat van die 24-105 waar is koop ik er mij direct eentje.
        Canonian

        Comment


        • #5
          Re: Canon lenzen uk

          Wel Tom DJ kijk misschien even op hun site en laat me je gedacht eens weten. Als ik niks negatiefs hierover lees ben ik dit ook van plan.

          Comment


          • #6
            Re: Canon lenzen uk

            Oorspronkelijk geplaatst door wyoming Bekijk bericht
            Wel Tom DJ kijk misschien even op hun site en laat me je gedacht eens weten. Als ik niks negatiefs hierover lees ben ik dit ook van plan.
            Hallo...dit is oplichting.

            Heb je dit draadje al doorgelezen: http://forum.belgiumdigital.com/f6/k...et-248826.html
            Of dit: http://forum.belgiumdigital.com/f6/w...om-248734.html
            Of dit: http://www.internetoplichting.be/ind...?topic=22153.0

            Nu ja, google en sta versteld van de resultaten...

            Dat mensen het blijven geloven...
            Mvg Tim

            Comment


            • #7
              Re: Canon lenzen uk

              Bedankt Ticor, ik dacht al dat het te mooi was om waar te zijn, zie mijn eerste post." Addertje onder het gras ". Maar toch mooi bedankt om mijn vermoeden te bevestigen.

              Comment


              • #8
                Re: Canon lenzen uk

                Nuja, ik heb pas nieuw "speelgoed" besteld, geld is voorlopig even op. Dan sparen we maar wat verder en kopen we er hier eentje aan.
                Canonian

                Comment


                • #9
                  Re: Canon lenzen uk

                  Oorspronkelijk geplaatst door wyoming Bekijk bericht
                  Bedankt Ticor, ik dacht al dat het te mooi was om waar te zijn, zie mijn eerste post." Addertje onder het gras ". Maar toch mooi bedankt om mijn vermoeden te bevestigen.
                  Ik had in m'n eerste post toch al een linkje geplaatst naar die 'kopen via het net' draadje.

                  Ik blijf me ook verbazen dat er idd mensen zijn die dit soort sites serieus nemen... (Kleine) prijsverschillen zijn normaal maar wanneer een webwinkel materiaal aanbiedt tegen fracties van de normale verkoopprijs dan moet je je toch al realiseren dat er iets niet in de haak is.....
                  www.indetailfotografie.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon lenzen uk

                    Echt sorry, MarkEL, ik had jou eigenlijk als eertse moeten bedanken voor je onmiddellijke reactie en had je "draad" eerst moeten doornemen. Daarmee was mijn vermoeden al meteen bevestigd geweest. Nogmaals dank en een bewijs dat het BD forum wel zijn nut heeft.

                    Comment

                    Working...
                    X