Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

    Twee gebeurtenissen uit de laatste weken:

    1) Mijn Metz 58AF is tijdens flitsen ontploft. Die had ik in begin maart 2007 bij Topfoto.de besteld. Eerst balen, maar toen onthield ik dat in Belgie de garantietijd langer is. Een mailtje naar Ingo gestuurd om te informeren of dat ook zo was in Duitsland. Het mocht. Vandaag heb ik een werkende flitser ontvangen. Kosten - niets.

    TOPFOTO.DE bedankt voor de service. Dat verdient een bloemetje!

    2)Een Epson 3800 gekocht bij Kamera-express. Bij de kassa gaf manlief mij de auto sleutel. Hij tilt de doos op (GROOT en ZWAAR) op en loopt richting auto. Ik rende achter aan om alvast de autobak te openen. In mijn haast vergeet ik de bon bij de kassa. 's Avonds besef ik dat ik géén bon heb. De volgend dag naar Kamera express bellen.Het is best mogelijk dat het nog bij de kassa ligt. Nee ze kunnen mijn niet helpen want ze zitten in een call center en kunnen niet de call doorschakelen naar de winkel. Ik moet een mail sturen. Maar vanuit mijn werk lukte het niet om te mailen. (waarschijnlijk door beveiliging) Dus is er NOG een dag overheen gegaan voordat mijn mail,vanuit thuis daar aankomt. Dan blijft het zitten tot naar de weekend. Dan wordt mijn mail doorgestuurd naar de betreffende afdeling - weer een dag. Hun antwoord: Ja ze kunnen mijn transactie vinden. (Niet moeilijk toch. Er wordt zeker niet 100 Epson 3800's in een dag verkocht ) Ze kunnen mij een nieuwe bon uitdraaien. Koste 15 euro.

    KameraExpress. Dat is géén service. Dat verdient een koude douche.
    Last edited by Helen; 19 februari 2009, 10:52.
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

    Hier gaan we weer...
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

      ehm, koude douche?

      ik snap niet waar het probleem zit...

      JIJ hebt zelf je bon vergeten. Je mag al heel blij zijn dat ze er een nieuwe willen uitprinten.
      ik vind dat je helemaal geen recht hebt om die winkel zo publiekelijk af te kraken
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

        Er 15 euro voor vragen is toch wel een beetje bij de haren getrokken niet?!
        www.focusfotografie.be
        www.facebook.com/eviwilmus

        Comment


        • #5
          Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

          bbbbbbbbbbbb..
          Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:46. Reden: ccccccccccccccccc

          Comment


          • #6
            Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

            Konden ze die bon niet gewoon als PDF mailen? Ik moet dat zo dikwijls doen naar mijn klanten en ik doe dat altijd gratis. Soms zelfs jaren nadien omdat ze in een echtscheiding verwikkeld zijn en de goederen moeten verdeeld worden, of als ze een brandje gehad hebben en ze hebben het nodig voor de verzekering. Als ik daarvoor iedere keer zou moeten geld vragen . Neen, ik ben van mening dat dit niet kan . Trouwens, 15€ . Sturen ze die aangetekend of wat?
            Last edited by hvr_oosterzele; 19 februari 2009, 12:09.

            Comment


            • #7
              Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

              ook ik vind dat niet juist... of denk je dat een nieuwe bon printen, een envelope en ne postzegel, en iemand die hem naar de post doet , dat dat gen geld kost bij ne zelfstandige?
              Stuur me anders maar een 20 envelope's met 20 postzegels in, als dat toch ne gratis service is
              Als jij nu terug naar daar reed en een kopie ging vragen, DAN zou ik zeggen, dat de kosten niet zo hoog zouden mogen zijn, en eerder ne service zou "mogen" zijn ...maar ja, dan is de "naftfactor" weer de spelbreker..
              Volledig mee eens. Ik heb geen ervaring met Kamera Express, maar ik vermoed dat je er materiaal kan kopen aan scherpe prijzen? Ze zullen dus een heel lage winstmarge hebben waardoor ze zich niet kunnen veroorloven om geen administratieve kosten te rekenen. Die kosten zijn voor één apart geval misschien te verwaarlozen, maar tel alle beetjes op...

              Moest je diezelfde 15 euro hebben moeten betalen in een kleine, locale zaak waar de prijzen sowieso al hoger liggen, dan vond ik het een "koude douche" waard, nu vind ik het volledig normaal...
              www.135mm.be
              @135mm_leuven
              info@135mm.be

              Comment


              • #8
                Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

                ik snap niet waar het probleem zit...

                JIJ hebt zelf je bon vergeten. Je mag al heel blij zijn dat ze er een nieuwe willen uitprinten.
                Ja ik geef zelf toe dat het erg dom was dat ik de bon vergat. Maar als ik gewoon de volgend ochtend naar de kassa had kunnen bellen was de kans heel hoog dat de originele bon daar nog lag en dan kon ik het gewoon zelf weer op kunnen halen. Probleem over. Maar doordat ze het zo moeilijk maken om uberhaupt kontact te maken is alle kans van een eenvoudige oplossing allang weggeraakt.
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                Comment


                • #9
                  Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

                  Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  Konden ze die bon niet gewoon als PDF mailen? Ik moet dat zo dikwijls doen naar mijn klanten en ik doe dat altijd gratis. Soms zelfs jaren nadien omdat ze in een echtscheiding verwikkeld zijn en de goederen moeten verdeeld worden, of als ze een brandje gehad hebben en ze hebben het nodig voor de verzekering. Als ik daarvoor iedere keer zou moeten geld vragen . Neen, ik ben van mening dat dit niet kan . Trouwens, 15€ . Sturen ze die aangetekend of wat?
                  Hans, da's een zeer mooie service van jou... op die manier doe je aan klantenbinding!

                  G
                  fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                  Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

                    Als je in de Makro je factuur kwijt bent dan moet je daar ook betalen voor een nieuwe...
                    www.pdsfotografie.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

                      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                      ik vind dat je helemaal geen recht hebt om die winkel zo publiekelijk af te kraken
                      Ik vind niet dat ze de winkel afkraakt.
                      Ze beschrijf gewoon wat ze er heeft meegemaakt en wat haar bevindingen erover zijn.

                      En dit moet kunnen vind ik, of mogen we morgen ook niet meer schrijven dat (het meeste) Nikon glas beter is als Sigma glas??
                      Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
                      Foto-Alex

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

                        Ooit bij Konijnenberg een Fuji S3 Pro nieuw aangekocht, na een jaartje wilde ik het toestel verkopen, helaas had ik de bon ergens kwijtgeraakt De koper had die natuurlijk graag gehad ivm de garantie. Dus een mailtje naar Konijnenberg gestuurd met de vraag een duplicaat af te drukken en op te sturen. Binnen de week is dat duplicaat toegekomen . . . . kosten -----> niks.
                        Als het goed is mag het eens gezegd worden ook.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

                          Wat is het belang van die bon? Ook zonder bon heb je gewoon recht op garantie, zo lang je maar aan kunt tonen wanneer het betreffende apparaat bij welke winkel gekocht is. Een overschrijving is voldoende bewijs, in dit geval kon de transactie blijkbaar eenduidig teruggevonden worden - probleem opgelost.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Ooit bij Konijnenberg een Fuji S3 Pro nieuw aangekocht, na een jaartje wilde ik het toestel verkopen, helaas had ik de bon ergens kwijtgeraakt De koper had die natuurlijk graag gehad ivm de garantie. Dus een mailtje naar Konijnenberg gestuurd met de vraag een duplicaat af te drukken en op te sturen. Binnen de week is dat duplicaat toegekomen . . . . kosten -----> niks.
                            Als het goed is mag het eens gezegd worden ook.
                            tja maar.......je bent dan ook moderator en lid van de raad van bestuur van BD!
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Voor TopFoto een bloemetje, Kamera express een koede douche

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              tja maar.......je bent dan ook moderator en lid van de raad van bestuur van BD!
                              grt,bouk.
                              ....denk je dat dat er wat mee te maken had Bouk ?
                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                              Comment

                              Working...
                              X