Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Storm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Storm

    Klein serietje van een storm van alweer een tijdje geleden, bij de pier van ijmuiden (ned)





    1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

  • #2
    Re: Storm

    Mooie reeks met als derde de favoriet..Ik vind wel dat er wel wat onscherpte in zit maar de beelden zijn prachtig..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Storm

      'k Zit hier alweer 5 minuten te wachten vooraleer ze vanaf imageshack hier aan deze kant van het internet beland zijn. 't Gebeurt toch dikwijls.
      Ah... daar zijn ze.
      Prachtige beelden... maar de voorste golven kunnen me niet bekoren . "schoonSpikke" spreekt over onscherpte maar ik heb het gevoel dat er iets anders aan het handje is?
      Redelijk wat vignet toegevoegd maar die past wel bij de sfeer natuurlijk.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: Storm

        Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
        'k Zit hier alweer 5 minuten te wachten vooraleer ze vanaf imageshack hier aan deze kant van het internet beland zijn. 't Gebeurt toch dikwijls.
        Ah... daar zijn ze.
        Prachtige beelden... maar de voorste golven kunnen me niet bekoren . "schoonSpikke" spreekt over onscherpte maar ik heb het gevoel dat er iets anders aan het handje is?
        Redelijk wat vignet toegevoegd maar die past wel bij de sfeer natuurlijk.
        Ik bedoel bewegingsonscherpte waardoor de beweging er wel in zit...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Storm

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Mooie reeks met als derde de favoriet..Ik vind wel dat er wel wat onscherpte in zit maar de beelden zijn prachtig..

          mooi derde maar mss eens exif posten maar er is iets met de foto's , ofwel heel hoge iso's, gecropped of verscherpt met ruis als gevolg
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #6
            Re: Storm

            inderdaad veel ruis

            Comment


            • #7
              Re: Storm

              Deze foto's zijn genomen toen ik m'n camera net had, ik moet dan ook bekennen dat ik ze op de sportstand heb genomen , het contrast was érg laag, ik heb dit omhoog gekrikt met aanpassingen -> niveaus -> automatisch en met het schuifje geschoven, dat veroorzaakte veel ruis, bij de derde heb ik dat weggehaald, het bovenste deel (de lucht) volledig geblurd en dan met historiepenseel de vuurtoren teruggehaald. Bij die andere twee had ik dat dus niet gedaan, zoals jullie terecht opmerken.
              Exif:
              1e foto: 1/800e sec. ISO 400 F/5.6 300mm (tamron 70-300)
              2e foto: 1/400e sec. ISO 400 F/5.6 300mm (tamron 70-300)
              3e foto: 1/400e sec. ISO 400 F/5.6 300mm (tamron 70-300)
              Alles is overigens van het statief.
              1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

              Comment


              • #8
                Re: Storm

                Jammer van de ruis, die 3e is overigens wel erg mooi!
                http://www.avdmnatuurfotografie.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Storm

                  momenten zijn mooi, heel jammer dat ze niet scherp zijn.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Storm

                    Mooie reeks voor mij foto 2
                    Canon EOS 1D Mark lll, Canon EOS 40D, Phottix BG-50D Battery Grip, Canon speedlite 580ex
                    EF S 17-85mm f/4, EF 90-300mm f/4, Canon EF-S 10-18mm F4.5, Canon EF 16-35mm F2.8 L USM
                    Mijn foto's : Flickr

                    Comment

                    Working...
                    X