Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwalbum laten afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouwalbum laten afdrukken

    Hey iedereen,

    ik zoek winkels sites waar je een mooi huwelijksalbum kan laten afdrukken.

    Heb threads gezien over fotoalbums, maar die waren wat oud en zoek ook liever winkels of sites gezien die iets meer gericht zijn op huwelijken en niet iets 'vakantiealbum'-achtig, als je snapt wat ik bedoel


    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Trouwalbum laten afdrukken

    oud of nie photobuch.de is toch een referntie hoor, toch voor velen hier
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Trouwalbum laten afdrukken

      fotobuch.de is een referentie voor vakantiealbums. Het wordt met een digitale drum geprint op gesteken papier; dit is helemaal niet vergelijkbaar met de kwaliteit van fotopapier. Niettegenstaande is de kwaliteit van bv. fotobuch.be niet slecht voor een gewoon album van bv. een vakantie of een feestje.

      voor trouwalbums zou ik met echt fotopapier (al den niet verzilverd fotopapier, naargelang de stijl van je foto's) werken, of minstens met mat of glossy gevernist papier zoals bv. Asukabooks levert. Fotoalbums op echt fotopapier kan je niet online vinden bij een massa-print bureau. Daarvoor moet je in de vakhandel langsgaan.

      Wil je een kwlaitatief trouwalbum zonder langs de vakhandel te passeren, laat de afdrukken dan op fotopapier afdrukken, en plak ze in een traditioneel trouwalbum in

      Comment


      • #4
        Re: Trouwalbum laten afdrukken

        If you want top quality prints to put in a real album, let me know.
        The phtobooks are great, asuka one of the best, at a price.
        For that money you can provide a real bound album and mounted prints.
        Printed on 290gsm paper.

        Comment


        • #5
          Re: Trouwalbum laten afdrukken

          De bedrijven waar je de beste kwaliteit fotoboeken kan laten afdrukken, leveren meestal enkel aan andere bedrijven. Ik bestel mijn fotoboeken (als professional) bij Vakcolor in Nederland en soms bij Graphistudio in Italië.

          Als je via mij een fotoboek bij 1 van deze leveranciers wil laten afdrukken, mag je mij contacteren.

          Asukabook is ook zo'n leverancier, maar denk ik ook enkel voor pro's. Heb er zelf nog niets besteld, maar kan dat natuurlijk wel doen.
          www.focusfotografie.be
          www.facebook.com/eviwilmus

          Comment


          • #6
            Re: Trouwalbum laten afdrukken

            Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
            If you want top quality prints to put in a real album, let me know.
            The phtobooks are great, asuka one of the best, at a price.
            For that money you can provide a real bound album and mounted prints.
            Printed on 290gsm paper.
            yeps, ik ben hier ook fan van.

            Top kwaliteit zonder weerga.

            Uiteraard zijn er andere maar voor die speciale gelegenheid mag het imho ook 'speciaal' zijn.

            Comment


            • #7
              Re: Trouwalbum laten afdrukken

              Ik ga akkoord met andere reacties: denk eerder in de richting van VakColor, Schelfhout, Asuka, Graphistudio,...

              Fotobuch, Mypublisher en dergelijke zijn op zich van goeie kwaliteit voor de markt waarin ze werken, maar voor een deftig huwelijksalbum schieten ze echt wel tekort hoor. Het prijskaartje reflecteert dat overigens dus een verrassing mag dat niet zijn. Een huwelijksalbum zoals het hoort te zijn koop je niet voor enkele tientallen euro's, maar eerder voor een paar honderd.

              Greets,

              Roeland
              www.135mm.be
              @135mm_leuven
              info@135mm.be

              Comment


              • #8
                Re: Trouwalbum laten afdrukken

                Thanks iedereen!

                En Evi: mocht het nodig zijn, laat ik je wel iets weten, maar denk het niet

                Comment

                Working...
                X