Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dringend gezocht: Iemand die aan Urbex doet!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dringend gezocht: Iemand die aan Urbex doet!!

    Hallo,

    Ik studeer Journalistiek in Mechelen en zit nu in het tweede jaar. Voor ons portfolio moeten we in groep een eigen magazine maken. Wij zouden graag een reportage schrijven over Urban Exploring. (het magazine zelf wordt natuurlijk nooit uitgegeven, het is een eindwerk)

    Hiervoor zijn we op zoek naar:
    - Iemand die geregeld aan Urbex doet en ons hierover zeker en vast te woord wilt staan
    - Een eigenaar van een gebouw die helemaal tegen Urbex is en die helemaal niet wilt dat mensen op zijn domein komen om te Urbex'en (misschien kennen jullie wel een gebouw in België waarvan de eigenaar echt tegen Urbex is, zodat we die kunnen proberen te contacteren?)
    - Iemand die de wetgeving omtrent dit thema kent en ook een representatieve functie heeft. Eventueel een advocaat of een vereniging waar we terecht kunnen?

    Alvast bedankt!

    Lieze
    Live your life with passion...

  • #2
    Re: Dringend gezocht: Iemand die aan Urbex doet!!

    Misschien heb je hier iets aan. Als je het topic even doorneemt zal je lezen dat de eigenaar van het kasteel helemaal niet zo happig is op fotoliefhebbers. Of hij gelukkig is als hij gecontacteerd wordt, daar heb ik geen idee van daarentegen.
    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

    Zelf heb ik geen ervaring met het maken van zulke foto's, kan je daar dus niet mee helpen.

    Veel succes!

    Comment


    • #3
      Re: Dringend gezocht: Iemand die aan Urbex doet!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht