Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lens?

    Ik ben echt ten einde raad alle commentaren op verschillende lenzen word ik zot van..

    Men budget voor lens is +-1000 euro!

    Ik zou graag een goeie lens hebben ( all round ). Ben echt super beginner en ken er nog ni veel van..

    Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
    Gewoon voor deze gaan of mss 2lenzen kopen voor dezelfde prijs?


    Mvg

  • #2
    Re: Lens?

    up

    Comment


    • #3
      Re: Lens?

      Ja, duurste en beste voor crop camera. Maar of je daar als beginner veel mee bent ??

      groet
      Marc
      Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

      https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

      Comment


      • #4
        Re: Lens?

        Oorspronkelijk geplaatst door LennyG Bekijk bericht
        Ik ben echt ten einde raad alle commentaren op verschillende lenzen word ik zot van..

        Men budget voor lens is +-1000 euro!

        Ik zou graag een goeie lens hebben ( all round ). Ben echt super beginner en ken er nog ni veel van..

        Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
        Gewoon voor deze gaan of mss 2lenzen kopen voor dezelfde prijs?


        Mvg
        Gewoon ervoor gaan. Dit is echt wel een héél goed lensje en ik heb er tot op heden toch vrij veel plezier in, en stukken beter dan m'n kitlens (17-85mm). Heb omlangs een kleine fotoreportage (voorbereiding op het fotosalon van VTB-Gent) gemaakt met deze lens op f2,8 en het is zalig.

        Comment


        • #5
          Re: Lens?

          Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
          Ja, duurste en beste voor crop camera. Maar of je daar als beginner veel mee bent ??

          groet
          Marc
          Hoe bedoel je?

          Comment


          • #6
            Re: Lens?

            het is misschien niet nodig, om met die kwaliteit rond te lopen, misschien beginnen met 18-55 en 55-250...
            Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
            BLOG

            Comment


            • #7
              Re: Lens?

              Tenzij je binnen afzienbare tijd zou overschakelen op FF. Anders zie ik geen enkele reden
              om niet te gaan voor die 17-55 2.8. Dit is op een crop camera een fantastische lens (veel
              beter zul je echt niet vinden)...

              Comment


              • #8
                Re: Lens?

                Ik begon met de Tamron 17-50 2.8 en heb nu de Canon 17-55 2.8 IS 2e hands + Canon 55-250 IS 2e hands, ideale combi -€1000

                Comment

                Working...
                X