Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreigende wolken boven brabant...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dreigende wolken boven brabant...

    Deze avond op terug weg naar huis , toch wel dit dreigend uitzicht eens bekeken en maar goed dat ik de camera bijhad.
    Dit is wat ik zag....

    mvg xiebu

    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Dreigende wolken boven brabant...

    Erg donker, en voor mij niet boeiend.
    Ik ben er klaar mee.

    Comment


    • #3
      Re: Dreigende wolken boven brabant...

      Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
      Erg donker, en voor mij niet boeiend.
      Oef... ik dacht al dat ik alleen was die er zo over dacht. Ik zie inderdaad in dit (weinig) landschap met (veel) lucht geen elementen die mijn aandacht vangen. En dat is toch altijd de bedoeling van de fotograaf? Sfeer is er wel... maar met alleen sfeer blijf ik nog altijd op mijn honger.
      En heb ik het helemaal mis of werden lucht en landschapselementen apart geselecteerd in PS om apart te bewerken??? Want ik meen selectieranden te herkennen. Tik (sla) me op de vingers als ik het verkeerd voor heb!
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: Dreigende wolken boven brabant...

        Een mooie compositie maar ik denk dat het wat grijs en vlak overkomt.
        Er zou naar mijn smaak meer contrast in moeten.

        Comment


        • #5
          Re: Dreigende wolken boven brabant...

          vind het een mooi plaatje, had hem zelf al wat lichter proberen te maken, maar werd er niet beter van.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X